فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راهور تهران بزرگ:‌

اشتیاق خرید خودرو بدلیل بحث مالی آن است

عصر خودرو- رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اگر امروز اشتیاق به خرید وسیله نقلیه داخلی زیاد است به خاطر رقابت، پول و بحث مالی آن است.

اشتیاق خرید خودرو بدلیل بحث مالی آن است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سردار سید کمال الدین هادیانفر سه شنبه شب در مراسم اختتامیه نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک که در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، افزود: آنجایی که باید وسیله از جان انسان دفاع کند می توان به کیفیت خودرو پی برد، اگر امروز اشتیاق به خرید وسیله نقلیه داخلی زیاد است به خاطر رقابت، پول و بحث مالی آن است.

    وی گفت: زمانی خودروسازان داخلی می توانند به خود ببالند که مردم خودروی ایرانی را به خاطر کیفیت بالایش نسبت به خودروی خارجی خریداری کنند.

    همچنین مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در کنفرانس مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک 740 مقاله دریافت، 60 پنل تخصصی و 6 نشست جانبی برگزار شد.

    مجتبی شفیعی افزود: طی دو روز اخیر نوزدهمین ‌کنفرانس مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک با حضور 2500 نفر از متخصصین حوزه ترافیک با نگاه مدیریت شهری برگزار شد.

    وی عنوان کرد: هدف از برگزاری این کنفرانس استفاده از نظرات تخصصی در حوزه اجرایی و تجارب جهانی در زمینه مدیریت شهری و ترافیک است چرا که باید مستمرا از آخرین دستاوردهای تحقیقاتی استفاده کنیم.

    مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران با بیان اینکه معضل ترافیک امروز مهمترین دغدغه شهروندی در کلانشهرهای دنیاست، افزود: برخی شهرها با توسعه حمل‌ونقل عمومی و استفاده از حمل‌ونقل پاک مانند دوچرخه سواری و هوشمند سازی به نحوی شهر را برای زیست انسان مناسب کردند.

    وی با ذکر این نکته که وقت زیادی از مردم در ترافیک تلف می‌شود و باید سعی کنیم از آخرین ابتکارات ملی و جهانی برای حل این معضل استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: در این کنفرانس 740 مقاله دریافت و 60 پنل تخصصی برگزار شد. همچنین 6 نشست جانبی در حاشیه کنفرانس برگزار شد.

    شفیعی گفت: امیدوار هستیم نتایج این تحقیقات صورت گرفته باعث شود بخشی از مشکلات ترافیک کاهش پیدا کند. همچنین، به دنبال بین‌المللی بودن این کنفرانس تعدادی از مقالات از کشورهای مختلف دنیا ارسال شد. دو صاحب نظر به صورت حضوری و تعدادی به شکل برخط در نشست‌ها همراه ما بودند.

    مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران افزود: امیدواریم تا با محلی کردن تجارب خارجی بخشی از مشکلات ترافیکی در سطح کلانشهر تهران را حل کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو