فونیکسریمکسبهتام

در نشست خبری دستاوردهای گروه بهمن مطرح شد:

خودرو جدید بهمن در کلاس SUV رونمایی می‌شود

عصر خودرو- مهندس محمد ضرابیان مدیرعامل بهمن موتور در نشست خبری دستاوردهای گروه بهمن در خودروهای سواری و تجاری به خبرنگاران گفت: در سال ۱۴۰۲ دو محصول جدید توسط بهمن موتور به بازار عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها دیگنیتی پرستیژ و دیگری یک خودرو جدید در کلاس SUV در سگمنت B۱ است.

خودرو جدید بهمن در کلاس SUV رونمایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، ضرابیان اضافه کرد: خودرو فیدلیتی با تیراژ تولید روزانه 100 دستگاه به‌عنوان محوری‌ترین خودرو این شرکت به‌حساب می‌آید. خط تولید بهمن موتور در سال آینده بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است 57 هزار دستگاه خودرو تولید کند.
    وی در ادامه در پاسخ به سؤالی در خصوص واردات خودرو افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و در همکاری با وزارت صمت قرار است  این شرکت در سال آینده چیزی در حدود 12 تا 15 هزار دستگاه خودرو را به‌صورت CBU به کشور وارد کند.
    علی پور ابراهیم رئیس هیئت‌مدیره بهمن موتور در ادامه این نشست با تشریح این موضوع که سایت تولید بهمن موتور در زمینی به وسعت 30 هکتار بناشده است افزود: این سایت توانایی تولید سالانه بیش از 60 هزار دستگاه خودرو را دارد که برای سال آینده برنامه‌ریزی این گروه برای تولید 57 هزار دستگاه انجام‌شده است. وی افزود: زمینی بالغ‌بر 120 هکتار به‌تازگی خریداری‌شده و قرار است به‌زودی پروسه ساخت و تجهیز آن آغاز بشود. پور ابراهیم اضافه کرد: برنامه‌ریزی یک سال و نیمه این گروه با در نظر گرفتن فضای تولیدی جدیدی که قرار است به مجموعه اضافه شود، تولید 260 هزار دستگاه خودرو در سال خواهد بود. 
    رئیس هیئت‌مدیره بهمن موتور  افزود: مجوز ساخت 7500 متر زمین برای مرکز مهندسی و تحقیق و نوآوری یک ماه پیش اخذشده است و اقدامات اولیه ساخت و تجهیز آن در حال انجام است و احتمالاً تا یک سال و نیم آینده این مرکز نیز به بهره‌برداری خواهد رسید. علاوه بر این زمینی به وسعت 5 هکتار نیز در جاده مخصوص کرج برای مرکز ارائه خدمات به خودروهای وارداتی این گروه خریداری‌شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط