فونیکسریمکسبهتام

همکاری دو خودروساز بزرگ ایرانی؛

حضور بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ اکیپ امدادی فعال در سراسر ایران

عصر خودرو- امداد خودرو سایپا در طرح خدمات و امداد نوروزی سال ۱۴۰۲، ۸۰ هزار کیلومتر از محورهای مهم کشور را تحت پوشش خدمات امدادی قرار می دهد.

حضور بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ اکیپ امدادی فعال در سراسر ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو » به نقل از سایپانیوز، کامبیز قلی زاده مدیرعامل شرکت امدادخودروسایپا با اعلام این خبر گفت: در این طرح که از 24 اسفند ماه سال 1401 شروع و تا 14 فروردین ماه سال 1402 ادامه دارد تمامی جاده و محور های مهم کشور خصوصا مسیرهای منتهی به شهرهای زیارتی و سیاحتی تحت پوشش خدمات امدادگران، خدمت رسانان و تعمیرکاران شرکت امدادخودروسایپا و نمایندگی های مجاز سایپا قرار می گیرد.

    قلی زاده افزود: در طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا که امسال با تدبیر مدیران عامل شرکت های سایپا و ایران خودرو به صورت مشترک برگزار شد بیش از 3 هزار و 500  ناوگان امدادی دو شرکت به صورت کشیک و 32 پایگاه ثابت شبانه روزی در سراسر ایران پهناور فعالیت دارند.

    او استفاده از ظرفیت های شبکه دو شرکت را ارزشمند دانست و گفت: با مطالعات گسترده ای که برای تحلیل شبکه خدمات امدادی صورت گرفته چیدمان پایگاه های ثابت و سیار استقراری به نحوی است که در کوتاه ترین زمان خدمات امدادی به امداد خواهان ارائه می شود.

    مدیرعامل امداد خودرو سایپا گفت: تجربه ارائه 42 سال خدمات امدادی به ما کمک کرده است که جهت افزایش رضایت مشتریان و کاهش زمان انتظار دریافت خدمات امدادی به هموطنان موفقیت های بیشتری کسب کنیم؛ در این راستا آموزش های فنی گسترده به امدادگران، افزایش گروه های کنترل و نظارت، استاندارد سازی استقرار پایگاه های امدادی، استفاده از روش های نوین ارتباطی با مخاطب و نصب سیستم های هوشمند بر روی ناوگان خدمات امدادی با موفقیت انجام شده است.

    قلی زاده به نظارت دقیق حضوری و سیستمی بر خدمات ارایه شده توسط ناوگان امدادخودرو در مسیرهای مواصلاتی سراسر کشور و نمایندگی‌های مجاز اشاره کرد و گفت: این پایش‌ها که همواره انجام می شود در زمان  برگزاری طرح خدمات و امداد نوروزی به منظور رفاه حال هموطنان با دقتی مضاعف انجام خواهد شد.

    لازم به ذکر است، شماره سراسری 096550 و وب سایت www.emdadsaipa.ir  آماده ارائه خدمات خودرویی به مشتریان و هموطنان در هر ساعت از شبانه روز است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو