فونیکسریمکسبهتام

با افزایش فروش خودروهای برقی کارکرده

تسلا عامل جهش شد

عصر خودرو- شرکت Cox Automotive اعلام کرد که فروش خودروهای برقی کارکرده در ایالات‌متحده در سه ماه اول سال ۲۰۲۳ و با کاهش قیمت‌ها ۳۲ درصد افزایش یافته است.

تسلا عامل جهش شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، نتایج این بررسی نشان داد که میانگین قیمت‌های خرده‌فروشی برای خودروهای برقی کارکرده حدود 43 هزار و 400 دلار بوده که نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته 4 درصد کاهش داشته و به طور قابل‌توجهی کمتر از میانگین قیمت خودروهای برقی جدید حدود 59 هزار دلار است.

    قیمت خودروهای برقی کارکرده احتمالاً به دلیل کاهش قیمت تسلا برای وسایل نقلیه جدید کاهش یافته است. از آنجایی که این شرکت خودروسازی قیمت خودروهای برقی جدید را پایین می‌آورد، قیمت خودروهای دست دوم نیز این روند را ادامه خواهد داد.

    بر اساس برآوردها در سه ماهه اول سال 2023، بیش از 225 هزار خودروی برقی فروخته شد که تقریباً 7 درصد از فروش خودروهای جدید را تشکیل می‌دهد.

    بر اساس گزارش رویترز، جنرال موتورز اعلام کرد که بیش از 20 هزار خودروی برقی را در سه ماه اول سال و برای اولین‌بار در ایالات‌متحده فروخته است. خودروهای برقی حدود 3.4 درصد از فروش سه ماهه اول جنرال موتورز در ایالات‌متحده را به خود اختصاص دادند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط