فونیکسریمکسبهتام

رنو کلیو فیس لیفت معرفی شد+عکس

عصر خودرو- حدودا ۴ سال قبل، رنو از پنجمین نسل خودرو کلیو رونمایی کرد. محصولی که از ۱۹۹۰ میلادی و در کلاس سوپرمینی سگمنت B روی خط تولید قرار دارد. رنو کلیو اکنون در مرحله بروزرسانی به اصطلاح بین نسلی یا همان فیس لیفت قرار گرفته تا جذابیت های بیشتری را پیش روی مشتریان قرار دهد.

رنو کلیو فیس لیفت معرفی شد+عکس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، چراغ های دی تایم همچنان داخل سپر جلو حضور دارند و لوگوی بزرگ رنو نیز با بافت جلوپنجره که از دانه های کرومی تشکیل شده، بیشتر به چشم می آید. ظاهر مبارز و فلفلی خودرو نیز کماکان حفظ شده تا گزینه ای مناسب پیش روی طرفداران خودروهای کوچک و چابک قرار داشته باشد.

در قسمت عقب نیز دیفیوزر با توجه به تریم خودرو طراحی متفاوتی خواهد داشت که در تصاویر این مطلب تریم اسپریت آلپاین به عنوان پرچمدار را مشاهده می کنید. این تریم جایگزین نسخ معروف RS شده است.

در قسمت رینگ نیز 5 طرح 17 اینچی ارائه می شود.

آنتن باله کوسه و کد رنگ جدیدی از خاکستری نیز تریم اسپریت آلپاین رنو کلیو در نظر گرفته شده است.

از مهمترین تغییرات کابین رنو کلیو فیس لیفت باید به حذف چرم از تمامی قسمت ها اشاره کرد. چرم جای خود را به مواد توسعه یافته از الیاف طبیعی و پلی استر داده که TEP نام دارد. طراحی صندلی های رنو کلیو فیس لیفت در مقایسه با مدل قبلی جزئیات اسپرت بیشتری را همراه دارد.

نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر پشت فرمان در اندازه های 7 و 10 اینچی با توجه به تریم و نمایشگر تنظیمات سیستم سرگرمی لمسی در اندازه 7 و 9.3 اینچ با توجه به تریم ارائه می شود.

شارژر بی سیم، پشتیبانی بی سیم از اپل کارپلی و اندروید اوتو، دوربین 360 درجه و 20 دستیار رانندگی از جمله ویژگی های مهم رنو کلیو فیس لیفت محسوب می شود. کروز کنترل تطبیقی و سطح 2 رانندگی خودران در رنو کلیو جدید عملکرد فوق العاده ای دارد.

در بخش پیشرانه، تریم پایه رنو کلیو فیس لیفت با نمونه 3 سیلندر 1 لیتری ارائه می شود که 65 اسب بخار خروجی و 95 نیوتن متر گشتاور دارد. نیرو به وسیله جعبه دنده 5 سرعته دستی به محور جلو انتقال می یابد.

موتور بعدی نمونه توربوشارژ تریم پایه است که 90 اسب بخار خروجی و 160 نیوتن متر گشتاور دارد. در بخش جعبه دنده هم از نسخه 6 سرعته دستی استفاده شده است.

پیشرانه پرچمدار رنو کلیو فیس لیفت در واقع ترکیبی از 1.6 لتری 4 سیلندر در هماهنگی با دو موتور الکتریکی و بسته باتری لیتیم-یون 1.2 کیلووات ساعت است. مجموع خروجی این پیشرانه 145 اسب بخار  است و در بخش جعبه دنده نیز از مدل جدید 6 سرعتع بدون کلاچ استفاده شده که 2 زمان یا سرعت آن برای رانندگی در حالت الکتریکی و 4 سرعت آن برای پیشرانه احتراقی اختصاص دارد.

رنو همچنین نسخه 3 سیلندر مبتنی بر سی ان جی را نیز در کاتالوگ فروش کلیو فیس لیفت قرار می دهد که برد حرکتی آن به 1000 کیلومتر می رسد.

جالب تر از همه آنکه، نسخه دیزل رنو کلیو نیز قابل سفارش است که تپنده 1.5 لیتری آن 100 اسب بخار خروجی و 260 نیوتن متر گشتاور دارد.

قیمت رنو کلیو فیس لیفت 2024 هنوز مشخص نشده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو