فونیکسریمکسبهتام

ناتیلوس؛ هر آنچه که از خودرو انتظار دارید! +عکس

عصر خودرو- لینکلن از ناتیلوس ۲۰۲۴ رونمایی کرده تا باردیگر این محصول را به میدان رقابت در کلاس شاسی بلندها باز گرداند. خودرویی که با حضور رقبایی مانند کورس ایر و ایویتر از همین برند لینکلن، چالش های جدی را پیش روی خود دارد. قیمت پایه ناتیلوس ۴۵ هزار دلار و در تریم خاص بلک لیبل حدود ۷۰ هزار دلار خواهد بود.

ناتیلوس؛ هر آنچه که از خودرو انتظار دارید! +عکس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، لینکلن ناتیلوس 2024 از منظر ابعاد برابر با 4907 میلیمتر در طول و 2900 میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است که در مقایسه با مدل قبلی در تمامی بخش های بدنه، افزایش را نشان می دهد.

ناتیلوس 2024 را از هر زاویه ای که ببینید به احتمال زیاد عاشق طراحی و جذابیت های آن خواهید شد. الگوی چراغ های اصلی جلو و گرافیک داخلی آن ها، نگاهی مرموز به ناتیلوس جدید داده است. یک نکته جالب در قسمت دماغه به خط کرومی که جلوپنجره را برش عرضی داده و وارد چراغ ها می شود، مربوط می شود که در ترکیب با بافت کرومی جلوپنجره منظره جدید و غیر تکراری را پیش روی بیننده قرار می دهد.

در رابطه با کابین توضیح خاصی نیاز نیست زیرا برند لینکلن در این زمینه، خود یک استاندارد سطح بالای جهانی محسوب می شود. موارد اولیه در بهترین کیفیت ممکن قرار دارند و جزئیات با دقت بسیار بالایی کنار هم قرار گرفته اند. از منظر فناورانه ها نیز باید به نمایشگر خمیده 23.6 اینچی که عرض کنسول اصلی جلو را طی می کند اشاره کنیم. نیمی از این نمایشگر کاربرد اطلاعات کیلومتر پشت فرمان را دارد و نیم دیگر به نمایش جزئیات سیستم سرگرمی اختصاص دارد. یک نمایشگر 11.1 اینچی لمسی نیز نقش نمایشگر اصلی تنظیمات سیستم سرگرمی را دارد که در قسمت میانی کنسول و بالای دریچه های میانی سیستم تهویه قرار گرفته است.

پشتیبانی از اپل کارپلی، اندروید اوتو، اتصال 5جی، نورپردازی هوشمند، تنظیم 24 جهاته صندلی ها با موزیک، الکسا آمازون و... از دیگر ویژگی های ناتیلوس است.

لینکلن ناتیلوس 2024 مجهز به سیستم بلوکروز 1.2 است که براساس اطلاعات ارائه شده این سامانه نیازی به اتصال دست راننده به فرمان ندارد. این ویژگی به عنوان آپشن پیش روی مشتریان قرار می گیرد.

از دیگر ویژگی های ایمنی می توان به هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، شناسایی علائم ترافیکی مسیر، سنسورهای هوشمند محیطی و... اشاره کرد.

در بخش پیشرانه لینکلن ناتیلوس از نمونه 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ استفاده شده که 250 اسب بخار خروجی و 275 پوندفوت گشتاور دارد. این مجموعه با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود. سامانه تمام چرخ محرک نیز آپشن استاندارد است.

پیشرانه بعدی، ترکیب 2 لیتری توربو با یک موتور الکتریکی 100 کیلوواتی است که این مجموعه حدود 310 اسب بخار خروجی دارد. مدل هیبریدی با تعلیق تطبیقی و رینگ های 21 یا 22 اینچی قابل سفارش است.کس

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو