فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران خبر داد

جزئیات طرح «شاتل سرویس» در تاکسیرانی

پرداخت کرایه تاکسی با QR کد

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اجرای طرحی موسوم به «شاتل سرویس» در شبکه تاکسیرانی تهران خبر داد.

جزئیات طرح «شاتل سرویس» در تاکسیرانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، مهدی وحدت کار با اعلام خبر اجرای طرحی تحت عنوان " شاتل سرویس" آنهم برای نخستین بار در ناوگان تاکسیرانی تهران، گفت: پروژه شاتل سرویس خدمت جدیدی در شهر تهران است که با بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات و استفاده از ظرفیت 630 ون،  با هدف افزایش راندمان ناوگان تاکسیرانی و کیفیت سفر و همچنین کاهش ازدحام مسافر در سطح معابر شهری انجام می شود.

    وی در مورد جزئیات «شاتل سرویس» با تاکید بر اینکه این سرویس باعث ایجاد اعتماد در شهروندان می شود، افزود: این سرویس به مسئله در دسترس بودن ناوگان در ساعات مختلف به خصوص پیک و رفع نگرانی در خصوص هزینه های سفر، کمک می کند.

    وحدت کار با بیان اینکه «شاتل سرویس» با استفاده از بستر فناوری های نوین، به برنامه ریزی و توزیع زمان و مکان سفرهای شهروندان تهرانی موجب کاهش سفرهای تک سرنشین و کاهش ترافیک شهری و صرفه جویی در مصرف سوخت می‌شود، تصریح کرد: قطعا کاهش ترافیک بر کاهش آلایندگی هوا نقش موثری دارد.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد نحوه کار « شاتل سرویس» افزود: در شاتل سرویس با استفاده از اپلیکیشن موبایل و بستر وب امکان خرید بلیت آنلاین و اعتباری در مسیرهای مختلف تعریف شده و پرداخت از طریق درگاه اینترنتی یا کیف پول شهروندی امکان پذیر خواهد بود.

    وی با بیان اینکه مسیرها بر مبنای درخواست های سفر شهروندان تعریف و اصلاح می شود، گفت: مسافر پس از خرید بلیت به ایستگاه تعریف شده مراجعه کرده و با ارائه QR کد به راننده، سفر را آغاز می کند و راننده نیز با اسکن بلیت و زدن پایان سفر در اپلیکیشن موبایل مبالغ را دریافت می کند.

    وحدت کار در مورد زمان اجرای این طرح با تاکید بر اینکه به محض تحویل 630 ون این طرح اجرایی می شود، اظهار کرد: در هر دو آپ مسافر و راننده که بر مبنای موقعیت مکانی می باشد امکان رویت موقعیت خودرو وجود خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو