فونیکسریمکسبهتام

ایجاد واحد معاینه فنی پرتابل برای اولین بار در کشور

عصر خودرو- مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران از ایجاد واحد معاینه فنی پرتابل برای اولین بار در کشور خبر داد.

ایجاد واحد معاینه فنی پرتابل برای اولین بار در کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، شادی مالکی درخصوص برنامه های سال 1402 ستاد معاینه فنی تصریح کرد: در سال جاری 8 خط به خطوط سیار در تهران اضافه خواهیم کرد که جزو پروژه های شنبه های امید و افتخار است و تا سه ماه آینده آماده بهره برداری می شود. همچنین شعبه دوم تعمیرگاه ویژه بانوان در برنامه قرار دارد. در حال حاضر مراکز ثابت و خطوط سیار داریم که مراکز سیار در محلات به جهت تسریع ارائه خدمات راه اندازی شده اند، اما در کنار این اقدامات به دنبال ایجاد واحد پرتابل هستیم که این واحد قابلیت جابجایی داشته باشد و این کار برای اولین بار در کشور انجام می شود.

    مالکی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از مشکلات در مراکز صف های طولانی بود و شکایات بسیاری در این خصوص داشتیم، یکی از مهمترین اقدامات ما با تاکید شهردار تهران بحث تغییر نحوه پذیرش از حضوری به اینترنتی بود که باید زیرساخت های آن آماده می شد. بر همین اساس در چند مرکز به صورت گام به گام این کار را شروع کردیم.

    به گفته وی، امروز در 10 مرکز  نوبت دهی به صورت اینترنتی و از طریق سامانه تهران من انجام می شود به طوری که مراجعه کنندگان ظرف نیم ساعت در صورتی که خودرویشان نقص فنی نداشته باشد و بدون معطلی می توانند گواهی معاینه فنی را اخذ کنند.

    بنا براعلام سایت شهر، وی در پایان با بیان اینکه در سال گذشته یک تعمیرگاه ویژه بانوان در یکی از مراکز راه اندازی شد، خاطرنشان کرد: با توجه به پایش انجام شده در مرکز آبشناسان مشخص شد که 30 درصد مراجعین بانوان هستند. بنابراین تعمیرگاهی را ویژه بانوان راه اندازی کردیم که روزانه بین 30 تا 40 خودرو مراجعه کننده دارد. این مراکز را گسترش می دهیم و در پهنه شرقی نیز شعبه دوم تعمیرگاه بانوان راه اندازی می شود. علاوه بر این مرکز تخصصی ویژه تاکسی در مرکز شهید چمران راه اندازی می شود. برای حمایت از تاکسی و حمل و نقل عمومی خدمات ویژه ای به تاکسی ها ارائه می شود و علاوه بر بحث تعمیراتی و فروش قطعات یدکی، انجام معاینه فنی در این مرکز برای تاکسی ها رایگان خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو