فونیکسریمکسبهتام

شورولت سابربن؛ خودرویی که تمام نمی شود! +عکس

عصر خودرو- شورولت سابربن یک خودروی رکوردار در صنعت بین المللی خودرو محسوب می شود زیرا حدود ۹ دهه(شروع از ۱۹۳۵) است که همچنان در خط تولید قرار دارد. در مطلب امروز سراغ تریم های کانتری جدیدترین مدل این شاسی بلند درشت اندام می رویم که پس از جیپ گرند واگنیر اِل و کادیلاک اسکالید عنوان سومین شاسی بلند بزرگ بازار خودرو آمریکا را نیز در اختیار دارد.

شورولت سابربن؛ خودرویی که تمام نمی شود! +عکس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، سابربن های کانتری 2023 در بازار آمریکا حدود 85 هزاردلار قیمت دارد. در بخش پیشرانه این جزیره متحرک از نمونه 6 سیلندر 3 لیتری توربودیزل با 277 اسب بخار خروجی و گشتاور 624 پوندفوت استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است.

مصرف این پیشرانه برای 100 کیلومتر رانندگی در شهر 8.5 لیتر، در بزرگراه 11.5 لیتر و در حالت ترکیبی 9.3 لیتر است.

شاخص یدک کشی سابربن حدود 3538 کیلوگرم است. سامانه تمام چرخ محرک در وضعیت فعال قرار دارد و وزن خودرو نیز 2754 کیلوگرم است.

رینگ های آلومینیومی استاندارد در اندازه 22 اینچی روی این تریم از شورولت سابربن نصب شده است.

در طراحی شورولت سابربن تاکید بر بزرگی و سادگی عناصر تشکیل دهنده بدنه بوده است. جلوپنجره کرومی، چراغ های اصلی، درپوش محفظه موتور، سپر و رینگ ها همگی در خدمت این راهبرد طراحی قرار گرفته اند.

صندلی  ها با جانمایی 3+2+2 میزبان 7 سرنشین در کابین هستند. فضای جلو پای راحت برای تمامی صندلی ها و البته کیفیت بالای خود صندلی ها موجب شده تا حس راحتی اولین چیزی باشد که یک فرد از حضور در کابین سابربن تجربه می کند. شورولت سابربن را در این قسمت می توان جز بهترین شاسی بلندهای بازار جهانی دانست.

از فناورانه های کابین باید به نمایشگر 10.2 اینچی لمسی تنظیمات سیستم سرگرمی، نمایشگر 10.2 اینچی اطلاعات کیلومتر پشت فرمان، پشتیبانی بی سیم از اپل کارپلی و اندروید اوتو، شارژر بی سیم، وای فای هات اسپات، سیستم صوتی بوز با 10 اسپیکر و... از امکانات کابین هستند.

اما برای سرنشین ردیف دوم از دو نمایشگر 12.6 اینچی، دسترسی به سیستم صوتی، دسترسی به اینترنت و... در نظر گرفته شده است.

در بخش ایمنی نیز یک مجموعه کامل، شورولت سابربن را همراه می کند. سطح 2 رانندگی خودران و 4 ستاره ایمنی مرکز NHTSA خیال خریدار را از همه چیز راحت می کند.

سوپر کروز کنترل، تعویض خط اتوماتیک، ترمز اضطراری، دستیار پارک اتوماتیک، سنسورهای محیطی و بسیاری دیگر از ویژگی های ایمنی برای سابربن در نظر گرفته شده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو