فونیکسریمکسبهتام

عضو هیأت مدیره سایپایدک خبر داد:

کشف یک کارگاه تولید و توزیع قطعات تقلبی در تهران

عصر خودرو- عضو هیأت مدیره سایپایدک از کشف یک کارگاه تولید و توزیع قطعات تقلبی با بسته‌بندی قطعات سایپا در تهران خبر داد.

کشف یک کارگاه تولید و توزیع قطعات تقلبی در تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، سعید تخته‌چیان با تاکید بر عزم قاطع و جدی سایپایدک برای مقابله با تولید و توزیع قطعات یدکی تقلبی و غیر استاندارد با نشان سایپا در بازار، اظهار داشت: حفظ مال و جان مردم برای گروه خودروسازی سایپا امری مهم به شمار می‌رود و قطعا با ادامه بازرسی‌های مشترک خود با سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت صمت، راه هر گونه سوء استفاده از نام و برند سایپا را مسدود خواهیم کرد.

    او افزود: در همین راستا از طریق اقدامات انجام شده توسط مدیریت بازرسی سایپایدک و با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت صمت، یک کارگاه تولید قطعات تقلبی در شهر تهران که اقدام به توزیع و بسته‌بندی این قطعات با بسته‌بندی و برند سایپا کرده بود شناسایی شد و مورد بازرسی قرار گرفت که با توجه به کشف قطعات و لوگوهای غیر مجاز، مقرر شد روند حقوقی از طریق سازمان تعزیرات حکومتی پیگیری شود.

    تخته‌چیان گفت: سایپایدک در خصوص افزایش کیفیت و در راستای مبارزه با قطعات یدکی تقلبی و قاچاق، تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا از توزیع قطعات تقلبی و نامرغوب جلوگیری کند.

    او تصریح کرد: سایپایدک از جمله شرکت‌های پیشرو در زمینه مبارزه با تولید و توزیع قطعات یدکی تقلبی است که اقدامات گسترده‌ای را در این زمینه انجام داده است. برخورد با تولید و توزیع قطعات یدکی تقلبی وظیفه همگی ما است چراکه کسانی که از این طریق سودجویی می‌کنند، جان و مال مردم را به خطر می‌اندازند و باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

    تخته‌چیان تاکید کرد: مشتریان گروه خودروسازی سایپا قبل از هر گونه اقدام به خرید و تهیه لوازم یدکی سایپا باید از اصلی بودن آن با توجه به لیبل‌های نصب شده و یا ارسال بارکد به سامانه پیامکی 50002956 اطمینان حاصل کنند. همچنین هنگام خرید قطعات مورد نیاز حتما از نمایندگی‌ها و عاملیت‌های مجاز دارای کدرسمی خرید کرده و فاکتور رسمی ممهور به مهر سایپایدک را دریافت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط