فونیکسریمکسبهتام

توسعه خدمات مراکز معاینه فنی شهر تهران

عصر خودرو- نشستی با حضور عطاء الله رفیعی آتانی رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، شادی مالکی مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران به همراه جمعی از مدیران به منظور شناسایی ابعاد همکاری مشترک دو مجموعه برگزار شد.

توسعه خدمات مراکز معاینه فنی شهر تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، در این نشست موضوعاتی با محوریت ارتقاء خدمت رسانی به شهروندان، بهبود خدمات براساس نیاز ذینفعان آن و اتخاذ تصمیمات و اجرای طرح‌ها با زمینه و بنیان پژوهشی و دانش محور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد با توجه به ظرفیت و توانمندی مرکز مطالعات نسبت به ارزیابی و پایش سطح خدمات در مراکز معاینه فنی و واحد‌های سیار با استفاده از نظر سنجی و افکارسنجی در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، فنی و اقتصادی توسط آن مرکز اقدام شود.

    لازم به ذکر است در سال 1400 نظرسنجی توسط مرکز مطالعات با جامعه آماری بیش از 500 پرسشنامه انجام شده که اکثریت این جامعه هدف اولویت انتخاب مراکز نزدیک به محل سکونت و محل کار را برای انجام معاینه فنی خودرو خود تاکید داشته اند و این ستاد در همین راستا با توجه به اهمیت قابل دسترس بودن این خدمات (دسترسی محلی) برای شهروندان نسبت به توسعه واحد‌های سیار معاینه فنی اقدام کرده است.

    در ادامه جلسه ضمن اعلام نیاز‌های پژوهشی ستاد معاینه فنی و آمادگی دو مجموعه برای همکاری علمی، انجام پروژه مطالعاتی مشترک در خصوص تاثیر معاینه فنی وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت‌ها در ابعاد ایمنی و محیط زیست مورد توافق قرار گرفت.

    همچنین بروزرسانی نتایج پژوهش گسترش مراکز معاینه فنی که در سنوات گذشته انجام پذیرفته و در حال حاضر به دلیل توسعه خطوط نیازمند بازنگری است از دیگر دستاورد‌های این نشست بود. در پایان این نشست مقرر شد به منظور بررسی ابعاد همکاری ما بین دو مجموعه کمیته مشترک کارشناسی در کمتر از دو هفته تشکیل شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط