فونیکسریمکسبهتام

وسایل ضروری داخل خودرو کدامند؟

عصر خودرو- رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: داشتن زاپاس سالم در خودرو بسیار مهم است و حتما باید یک زاپاس برای مواقع ضروری در صندوق وجود داشته باشد.

وسایل ضروری داخل خودرو کدامند؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: بحث تعویض روغن‌های قدیمی خودرو مهم است و قبل از سفر حتما این موضوع باید بررسی و در صورت اینکه روغن خودرو نیاز به تعویض داشت حتما آنرا عوض نمایید.

    وی افزود: قبل از سفر این موضوع را بررسی نمایید که آیا جعبه کمک‌های اولیه داخل خودرو هست و اگر نیست حتما نسبت به تهیه آن اقدام نمایید.

    سرهنگ شریفی گفت: آیا مثلث خطر درون خودرو دارید و نحوه استفاده از آن را بلد هستید و میدانید در صورت خرابی خودرو باید در چه فاصله‌ای مثلث خطر را در دید دیگر رانندگان قرار دهید.

    رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: حتما بازو بسته کردن مثلث خطر را یاد بگیرید و در صورت خرابی خودرو در معابر از فاصله 70 متری و در بزرگراه‌ها در فاصله 150 متری از خودرو در معرض دید دیگر رانندگان قرار دهید.

    وی گفت: بحث داشتن زاپاس خودرو بسیار مهم است و حتما باید داخل خودرو یک زاپاس برای مواقع ضروری و خرابی دیگر لاستیک‌ها وجود داشته باشد.

    سرهنگ شریفی گفت: شاید فراموش کرده باشید که باد زاپاس را کنترل نمایید و قبل از سفر حتما صندوق عقب را بالا زده و نسبت به کنترل موارد ذکر شده اقدام نمایید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط