فونیکسریمکسبهتام

با حضور سهامداران حقیقی و حقوقی؛

مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت سایپادیزل برگزار شد

عصر خودرو- جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپادیزل برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ همراه با مجمع عمومی فوق العاده این شرکت، با حضور بیش از ۵۳ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه در محل سالن همایش صنعتگران این شرکت برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت سایپادیزل برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، در ابتدای این جلسه که به ریاست علی شیدایی به نمایندگی از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا برگزار شد، گزارشی از عملکرد هیأت مدیره در قالب پخش کلیپ به سمع و نظر حاضرین رسید و در ادامه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی توسط نماینده تیم حسابرسی قرائت و پاسخ های لازم توسط مدیرعامل و هیأت مدیره ارائه شد.

    بر اساس این گزارش، پس از قرائت گزارش هیأت مدیره در مورد فعالیت‏‌ها، صورت‏‌های مالی منتهی به 29 اسفند 1401 شرکت سایپادیزل، مورد تصویب سهامداران و مجمع قرار گرفت.

    مدیرعامل شرکت سایپادیزل در این جلسه از معرفی 3 محصول جدید توسط این خودروسازی تجاری در سال جاری خبر داد.

    محمدحسن محمدزاده مدیرعامل شرکت سایپادیزل گفت: در راستای توسعه سبد محصول و با توجه به نیاز کشور به خودروهای تجاری در رده‌های کشنده، کمپرسی و باری و نیز درخواست موجود در بازار، سایپادیزل 3 محصول جدید شامل کشنده 465KL، کمپرسی 465KC و باری 285KR را به بازار معرفی کرده که این امر استقبال مناسبی را از سوی فعالان بازار به همراه داشته است. همچنین، کامیون باری فوتون 6 و 10 تن هم در آینده ای نزدیک توسط سایپادیزل به بازار معرفی خواهد شد.

    او تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته حداقل میزان تولید این شرکت در سال جاری تعداد 4 هزار و 24 دستگاه از انواع محصولات است که تا کنون و با گذشته 3 ماه از ابتدای سال، مطابق برنامه عمل شده است. همچنین، تمهیدات لازم جهت تولید انبوه محصولات جدید معرفی شده در 6 ماهه دوم سال نیز صورت پذیرفته است.

    محمدزاده یادآور شد: در ابتدای سال 1398 شرکت سایپادیزل بیش از 2 هزار دستگاه کامیون ولوو تعهد معوق داشت که با تدابیر اتخاذ شده و اهتمام جمعی کارکنان، اکنون این تعداد به کمتر از 330 دستگاه رسیده است که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تلاش می‌ شود این عدد تا پایان سال صفر شود.

    مدیرعامل شرکت سایپادیزل با اشاره به معرفی اتوبوس‌های برقی و دیزلی این شرکت در سال گذشته و عدم ورود این محصولات به چرخه حمل و نقل کشور تا کنون، بیان داشت: هماهنگی‌ها و اقدامات لازم در خصوص تجهیز ناوگان اتوبوسرانی درون شهری کشور با محصولات مسافری سایپادیزل صورت پذیرفته و در صورت تأمین اعتبارات لازم از سوی سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط، بلافاصله نسبت به سفارش‌گذاری این محصولات اقدام خواهد شد. همچنین، همکاری‌های نزدیکی را نیز با شرکت زامیاد، دیگر خودروساز تجاری گروه سایپا در خصوص تولید محصولات مسافری خواهیم داشت که اخیراً سرمایه‌گذاری‌‌ مناسبی را در این بخش صورت داده است.

    گفتنی است، مجمع عمومی فوق العاده شرکت سایپادیزل نیز بلافاصله پس از پایان مجمع عادی سالیانه تشکیل جلسه داد و موارد مربوط به دستور جلسه را بررسی و تصویب کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط