فونیکسریمکسبهتام

وزیر صنعت:

مردم از خودروهای داخلی رضایت ندارند

قیمت‌ها از حد معقول بسیار بیشتر است

عصر خودرو- وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مردم از خودروهای داخلی رضایت ندارند، گفت: ‌قیمت معمولی‌ترین خودروهای داخلی از حد معقول بسیار بیشتر است.

مردم از خودروهای داخلی رضایت ندارند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، عباس علی‌آبادی در دیدار با آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی‌ فقیه در استان خراسان رضوی اظهار داشت نخستین راهبرد ما در وزارت صمت این بود که براساس اسناد بالادستی کشور، سخنان رهبر معظم انقلاب و ارتباط‌گیری بی‌واسطه و مستقیم ما با مردم، یک سند مهم تدوین کنیم تا برنامه جامع انتظارات و اهداف کوتاه‌مدت و میان‌مدت مشخص شود زیرا باید گفت که تصمیم حساب‎نشده و دوره‌ای، به نتایج نامطلوب ختم می‌شود و همین مسائل هم تاکنون نارضایتی مردم را در برخی عرصه‌ها در پی داشته است.

    وی تصریح کرد: در حوزه خودرو، مسلم است که مردم از شرایط موجود ناراضی هستند. بنده در نشست با صنعتگران هم تأکید کردم که ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارد اما عوامل مختلفی باعث شده تا امروز  به‌عنوان نمونه، قیمت معمولی‌ترین خودروهای داخلی از حد معقول بسیار بیشتر باشد.

    وزیر صمت ابراز کرد: امروز ما افتخارآمیزترین مصنوعات ممکن را به کشورهای مختلف و حتی کشورهای اروپایی صادر می‌کنیم. مسئله صادرات توربین‌های گازی و 200 کالای راهبردی به کشورهای جهان در اوج تحریم‌ها، موضوعی است که نشان از ظرفیت صنایع ما دارد و در این شرایط، قیمت خودروی داخلی که به‌ناحق به 300 میلیون تومان رسیده، امری نیست که برای ما و مردم قابل‌قبول باشد. وزارت صمت برای حل این مسئله برنامه‌ریزی دارد و امیدواریم تا در سایه هماهنگی با مجلس، این مهم محقق شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط