فونیکسریمکسبهتام

اولین وانت برقی سنگاپور آمد

عصر خودرو- اولین وانت برقی سنگاپور در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ معرفی شد.

اولین وانت برقی سنگاپور آمد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرکت خودروسازی چینی مکسوس، وانت T 90 خود را در سه ماهه چهارم سال در سنگاپور عرضه خواهد کرد. این اولین پیکاپ تمام الکتریکی خواهد بود که توسط فروشنده مجاز به فروش می‌رسد، زیرا این خودرو در حال حاضر از طریق واردکنندگان مشابه ارائه می‌شود.

    کارشناسان هنوز قیمت تخمینی ارائه نکردند، اما به عنوان یک وسیله نقلیه تجاری سبک کاملاً الکتریکی، احتمالاً این کامیون واجد شرایط حداکثر تخفیف طرح انتشار خودرو‌های تجاری 15 هزار دلار سنگاپور خواهد بود.

    T 90 به عنوان یک نسخه دو کابین با صندلی برای پنج نفر و حداکثر بار یک تن ارائه می‌شود. این خودرو توسط یک موتور الکتریکی 150 کیلووات و یک باتری 88.5 کیلووات ساعتی با برد حدود 330 کیلومتر نیرو می‌گیرد. سریع‌ترین روش شارژ، شارژ جریان مستقیم 80 کیلوواتی است که کامیون را از 20 درصد به 80 درصد در 45 دقیقه شارژ می‌کند.

    برند‌های بزرگ ژاپنی میتسوبیشی، نیسان و تویوتا چنین کامیون‌هایی را در خط تولید خودرو‌های تجاری خود در سنگاپور ارائه نمی‌دهند. تعداد اندکی وانت مکسوس T 90 وارد شده و از طریق واردکنندگان مشابه برای فروش عرضه شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط