فونیکسریمکسبهتام

محمد مجید فولادگر سرپرست معاونت هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت شد

عصر خودرو- وزیر صمت طی حکمی محمد مجید فولادگر را به سمت سرپرست معاونت هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت منصوب کرد. فولادگر دوره دکترای آینده پژوهی خود را در دانشگاه امیرکبیر گذرانده و پیشتر مسئولیت پژوهشکده چشم انداز و آینده پژوهی مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده داشته است.

محمد مجید فولادگر سرپرست معاونت هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» پیشتر یونس سلمانی مسئولیت این معاونت را بر عهده داشت و امروز عباس علی آبادی طی برنامه ای از وی تقدیر و تشکر به عمل آورد. در  حکم انتصاب فولادگر آمده:

    «نظر به تعهد، تخصص و شایستگی و سوابق جنابعالی، به‌موجب این حکم به سمت «سرپرست معاونت هماهنگی و محیط کسب و کار» منصوب می‌شوید.
    انتظار می‌رود با همکاری همه حوزه‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی، نسبت به فراهم آوردن زمینه ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌ها و امورات محوله منطبق با مبانی حقوقی و قانونی اقدام و تحقق اهداف و ماموریت‌‎های سازمان و در خدمت به مردم و کسب و کارها کوشا باشید.
    توفیقات جنابعالی را از ایزدمنان خواستارم.»

    فولادگر در کارنامه کاری خود سابقه مدیرکل هماهنگی‌های ویژه دفتر رئیس‌ جمهور و مدرسی رشته آینده پژوهی در دانشکده مدیریت، علم و فن‌آوری دانشگاه امیرکبیر را دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط