فونیکسریمکسبهتام

جریان سبز فونیکس به راه افتاد+گزارش تصویری

عصر خودرو- شرکت مدیران خودرو با برند فونیکس و محصول جدید تیگو۸ پرو e+ آغازگر جریان سبز در صنعت و بازار خودرو ایران است که در روز ۱۸ تیرماه رسما از نخستین محصول این جریان رونمایی کرد.

جریان سبز فونیکس به راه افتاد+گزارش تصویری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، فونیکس تیگو8 پرو e+ سومین خودرو پلاگین هایبرید تاریخ بازار ایران و نخستین محصول پلاگین هایبرید تولیدی صنعت خودرو ایران به حساب می آید که در حال حاضر لقب قدرتمندترین، پاک ترین وکم مصرف ترین خودرو جدید بازار را نیز یدک می کشد. این خودرو با یک پیشرانه درون سوز بنزینی و دو موتور الکتریکی، بر پایه جدیدترین تکنولوژی خودروهای هایبریدی یا ترکیبی جهان، مصرف سوخت میانگین 1.55 لیتر در صد کیلومتر را ارائه می دهد که در نوع خودرو بی نظیر است.

شرکت مدیران خودرو در مراسم رونمایی از این محصول و آغاز جریان سبز فونیکس مسیری را در صنعت خودرو ایران آغاز کرد که تا پیش از این هیچ گاه با جدیت از سوی خودروساز دیگری دنبال نشده بود.

تیگو 8 پلاگین هایبرید با نام Tiggo 8 Pro e+ کراس اووری 7 نفره از برند فونیکس است که از یک پیشرانه 1.5 لیتری بنزینی و دو موتور برقی 55 و 70 کیلوواتی بهره می برد  و گیربکس آن از نوع الکترومگنتیک DHT با قابلیت تعویض دستی سه سرعته است. این خودرو 9 حلت و 11 شرایط رانندگی را فراهم می کند که به صورت خلاصه شامل تمام برقی، ترکیب برقی-بنزینی و تمام بنزینی می شود.

مشروح بررسی کامل فنی و ملاقات با این خودرو را می توانید از طریق لینک http://www.asrekhodro.com/News/239527 مطالعه کنید.

عکس: اعظم صباغ

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط