فونیکسریمکسبهتام

افزایش سرمایه بهمن دیزل تصویب شد

عصر خودرو- مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت بهمن دیزل با حضور بیش از ۸۵ درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بهمن دیزل، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان حسابرسی هوشیار ممیز در سالن اجتماعات شرکت بهمن موتور برگزار شد و افزایش سرمایه شرکت بهمن دیزل و اصلاح مفاد ماده ۵ اساسنامه در خصوص میزان سرمایه و تعداد سهام تصویب شد.

افزایش سرمایه بهمن دیزل تصویب شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو » ، مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت بهمن دیزل با حضور بیش از 85 درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بهمن دیزل، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان حسابرسی هوشیار ممیز در سالن اجتماعات شرکت بهمن موتور برگزار شد و افزایش سرمایه شرکت بهمن دیزل و اصلاح مفاد ماده 5 اساسنامه در خصوص میزان سرمایه و تعداد سهام تصویب شد.

    استماع گزارش هیات مدیره و اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، اصلاح مفاد اساسنامه در خصوص میزان سرمایه و تعداد سهام از موارد دستور جلسه ذکر شده بود که طبق مقررات اساسنامه پس از تشکیل هیات رییسه با حضور نماینده سازمان بورس، حسابرس مستقل و حدود بیش از 85درصد از سهامداران در سالن اجتماعات شرکت بهمن موتور برگزار شد.

    در این جلسه حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل در مورد آخرین وضعیت عملکرد تولید شرکت در سه ماه اول سال جاری توضیحاتی ارائه داد.

    او در خصوص تولید انواع محصولات همراه با کاربری و مونتاژ انواع وانت اظهارداشت: مجموع تولید به 6538 دستگاه در سه ماه اول سال جاری رسیده که نسبت به سه ماهه اول سال 1401 رشد 100درصدی را تجربه کردیم.

    او با بیان اینکه طرح‌های شرکت در حوزه خودروهای تجاری بویژه کامیون کشنده و کامیون فورس برای سال جاری به ثمر نشسته است، تصریح کرد: محصول BD300 در نوع باری با انواع کاربری و کمپرسی که از بهمن سال گذشته عملیات مهندسی آن آغاز شده بود؛ هم اکنون تولید آن به عنوان یک محصول اصلی در سبد محصولات بهمن دیزل قرار گرفته است.

    مدیرعامل بهمن دیزل به تولید انبوه فورس 12 تن از تیرماه سال جاری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در تولید کامیونت بیشترین سهم بازار را در اختیار داریم و باید سهم تولید را برای شرکت بهمن دیزل افزایش دهیم.

    در پایان؛ با تصمیم سهامداران افزایش سرمایه شرکت بهمن دیزل از رقم 20.478.126 ریال به مبلغ 34.978.126 میلیارد تصویب شد و اصلاح مفاد ماده 5 اساسنامه در خصوص میزان سرمایه و تعداد سهام مصوبه دیگر جلسه مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام بهمن دیزل بود.

    گفتنی است؛ مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت بهمن دیزل در ساعت 9صبح روز چهارشنبه 21تیرماه سال جاری آغاز شد و در ساعت 10صبح به پایان رسید.این جلسه در حضور اعضای مقرر در اساسنامه و قانون تجارت برگزار شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط