فونیکسریمکسبهتام

دلیل خطا در اعلام ساعت وقوع تخلفات رانندگی چه بود؟

عصر خودرو- رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا از رفع خطای سیستمی پیش آمده در ثبت ساعت وقوع برخی از تخلفات رانندگی خبرداد.

دلیل خطا در اعلام ساعت وقوع تخلفات رانندگی چه بود؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد حسن ابراهیم پور با اشاره به مشکل پیش آمده در ثبت ساعت وقوع برخی از تخلفات رانندگی، اظهارکرد: در هفته‌های اخیر به دلیل بروز مشکلات فنی در ساعت سرور سامانه مرکز اجرائیات آن دسته از رانندگانی که مرتکب تخلف رانندگی شده بودند، در پیامک ارسال شده مغایرت زمان وقوع تخلف را مشاهده کردند. این موضوع به اجرائیات اطلاع داده شد که با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، تنظیم ساعت سرور سیستم اجرائیات دلیل آن بوده است.

    وی ادامه داد:‌ در سنوات گذشته ساعت رسمی کشور یک ساعت جلو کشیده می‌شد و امسال این تغییر رخ نداد در حالی که در تنظیمات پیش‌فرض سرور چنین تغییری اعمال شده بود،   همین موضوع نیز موجب شده بود کاربرانی که پیامک تخلف را دریافت می‌کردند، از نظر زمان وقوع تخلف یک ساعت تفاوت را مشاهده کنند. به عبارت دیگر زمان وقوع تخلف در پیامک ارسالی یک ساعت جلوتر اعلام می‌شد.

    ابراهیم پور با بیان اینکه درحال حاضر مشکل فنی سیستم برطرف شده و زمان وقوع تخلف با پیامک ارسالی مطابقت دارد، خاطرنشان کرد: اصل تخلف توسط کاربران محرز بوده و کاربران می‌توانند از طریق سایت راهور120، نرم‌افزار موبایلی پلیس من یا با مراجعه به دفاتر پلیس + 10   نسبت به استعلام و پرداخت جرائم خود اقدام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط