فونیکسریمکسبهتام

کسب رتبه یک خدمات پس از فروش توسط سایپایدک

عصر خودرو- شرکت سایپایدک در ارزیابی وزارت صمت توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران موفق شد برای نخستین بار حائز رتبه یک شرکت های عرضه کننده خودروهای سبک در حوزه محصولات تولیدی شرکت پارس خودرو شود.

کسب رتبه یک خدمات پس از فروش توسط سایپایدک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، سعید علی زاده مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا با اعلام این خبر گفت: کسب رتبه یک خدمات پس از فروش توسط سایپایدک حاصل استقرار تفکری جدید در عرصه ارائه خدمات به محصولات گروه خودروسازی سایپا با تکیه بر توان شبکه نمایندگی ها و کارکنان متعهد شرکت سایپایدک بوده است.

    علی زاده افزود: سالیانه شرکت های خدمات پس از فروش توسط وزارت صمت مورد ارزیابی قرار گرفته و شرکت سایپایدک مفتخر است در ارزیابی انجام شده موفق به کسب سه ستاره کیفی شود و رتبه یک را در محصولات شرکت پارس خودرو کسب کند.

    او تصریح کرد: بیش از 240 پروژه بهبود کیفیت در گروه خودروسازی سایپا تعریف و با حمایت های مهندس تیموری، مدیرعامل محترم گروه سایپا، باز مهندسی فرآیندهای ارائه خدمات پس از فروش با رویکرد ایده محور و تفکر دانش بنیان انجام شد و با تعریف اقداماتی همچون افزایش تامین قطعات یدکی، کاهش زمان ارسال قطعات و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات، زمینه لازم به منظور کاهش مراجعات به نمایندگی در دوره گارانتی و افزایش رضایت مشتریان فراهم شد.

    علی زاده خاطرنشان کرد: ماموریت سایپایدک با کسب رتبه یک به پایان نرسیده و مسئولیت سازمان جهت ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم بیش از پیش شده است.

    مدیرعامل سایپایدک با تبریک این موفقیت بزرگ به شبکه نمایندگی های سایپا و کارکنان پرتلاش سایپایدک عنوان کرد: مسیر توسعه و بهبود همواره از اولویت های گروه سایپا بوده و با هدف جلب رضایت مشتریان، افتخارات و برگ های زرین دیگری در ادامه راه خدمت رقم خواهد خورد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط