فونیکسریمکسبهتام

بررسی ریشه عکس‌های منتشرشده از ون جدید در بازار ایران

ون جدید دانگ فنگ با ماموت می‌آید

عصر خودرو- سال گذشته در نمایشگاه خودرو تهران یک ون دانگ فنگ توسط شرکت آتین خودرو دیزل رونمایی شد که قرار بود در دو مدل باری و مسافری به بازار عرضه شود.

ون جدید دانگ فنگ با ماموت می‌آید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، اکنون‌که بیش از یک سال از برگزاری نمایشگاه می‌گذرد، نسخه جدیدی از همان ون در گمرک، راهور و مراکز استاندارد دیده‌شده است. بر اساس آنچه شنیده‌ها حکایت می‌کند این ون در حقیقت جایگزینی برای همان نسخه قبلی ون دانگ فنگ است که احتمالاً توسط آتین خودرو دیزل در آینده نزدیک به بازار عرضه خواهد شد.

    در لیست مشخصات فنی این ون در سایت‌های خارجی آمده که خودرو K33-561 از یک موتور 2.4 لیتری با حدود قدرت 140 اسب بخار و حدود گشتاور 370 نیوتن متر بهره می‌برد که ساخت رنو-نیسان است. دانگ فنگ در چین به‌نوعی نماینده ساخت و تولید محصولات نیسان به‌حساب می‌آید و نمونه‌های دیگری از این همکاری را در سال‌های گذشته در بازار ایران دیده‌ایم که از مهم‌ترین و نام‌آشناترین آن‌ها می‌توان به رونیز اشاره کرد که در حقیقت محصولی از دانگ فنگ ولی با لوگو نیسان بود.

    هنوز شرکت آتین خودرو دیزل هیچ اطلاعیه و یا توضیح رسمی در مورد این خودرو اعلام نکرده ولی با توجه به آنچه از ظواهر امر پیداست این ون جدید قرار است توسط این  شرکت زیرمجموعه ماموت تولید و به بازار عرضه شود.

    شرکت آتین خودرو دیزل در حقیقت بال خودرویی گروه بین‌المللی  آتین است که زیرمجموعه گروه ماموت به‌حساب می‌آید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط