فونیکسریمکسبهتام

پاندای ارزان در راه است

عصر خودرو- شرکت خودروسازی استلانتیس قصد دارد پاندای برقی زیر ۲۵ هزار یورویی را برای مقابله با رنو و بی‌وای‌دی ارائه کند.

پاندای ارزان در راه است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، استلانتیس در حال برنامه‌ریزی برای اضافه کردن دومین وسیله نقلیه الکتریکی ارزان‌تر به مجموعه خود است که از فیات پاندا الهام گرفته و با قیمتی کمتر از 25 هزار یورو (27 هزار و 347 دلار آمریکا) عرضه می‌شود تا با رنو و خودروسازان چینی رقابت کند زیرا مصرف‌کنندگان به دنبال خودروهای برقی مقرون به صرفه‌تر هستند.

    اولیویه فرانسوا، مدیر اجرایی برند فیات گفت که خودروی الکتریکی جدید  در جولای 2024 رونمایی خواهد شد تا در مقابل داچیا اسپرینگ رنو قرار گیرد. فرانسوا گفت: «نیاز واقعی به خودروهای برقی مقرون به صرفه تر وجود دارد.»

    بر اساس گزارش بلومبرگ، استلانتیس همچنین قصد دارد اوایل سال آینده فروش یک خودروی شهری الکتریکی از برند فرانسوی سیتروئن خود را با قیمت زیر 25 هزار یورو آغاز کند. این خودرو که یک eC3 است، در اسلواکی ساخته می‌شود تا از هزینه‌ها جلوگیری کند و با داچیا اسپرینگ که در چین مونتاژ می‌شود و رنو 5 تمام الکتریکی ساخت فرانسه آینده رقابت کند.

    استلانتیس با رشد سریع تقاضا برای حمل ونقل مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست، در حال برداشتن گام‌های قابل‌توجهی برای پاسخگویی به نیازهای مصرف‌کنندگان است. این شرکت با رونمایی از خودروی برقی ارزان‌تر با الهام از فیات پاندا و سیتروئن e-C3 آینده، برای مقابله با رنو و خودروسازان چینی در بازار رقابتی شدید خودروهای برقی مقرون‌به‌صرفه نشان می‌دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط