فونیکسریمکسبهتام

توسط شرکت سازه‌گستر سایپا انجام می‌شود؛

برپایی کارگاه توسعه فناوری ساخت ریزتراشه‌های بومی خودرویی در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو

عصر خودرو- در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات،‌لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران، شرکت سازه‌گستر سایپا دو کارگاه آموزشی برگزار می‌کند و همچنین کارشناسان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در غرفه سازه‌گستر حضور پیدا می کنند تا فعالان صنعت خودرو بتوانند از ظرفیت و توانمندی‌های که این مجموعه دارد،‌ بهره‌مند شوند.

برپایی کارگاه توسعه فناوری ساخت ریزتراشه‌های بومی خودرویی در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز،‌ در راستای عمق بخشی به ساخت داخل و توسعه صنعت خودروی کشور در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات،‌ لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران،‌ کارگاه توسعه فناوری ساخت ریزتراشه‌های بومی خودرویی (امروز و فردا از ساعت 11 صبح)‌ با همکاری معاونت علمی،‌فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در سالن 8 غرفه شرکت سازه گستر سایپا، برگزار می‌شود؛ این مهم در راستای برنامه ملی میکرو الکترونیک در توسعه بازار تراشه‌های خودرویی است.

    کارگاه آموزشی دیگری که قرار است در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات،‌لوازم و مجموعه های خودرو تهران برپا شود، چگونگی تبدیل ایده به عمل در غرفه شرکت سازه‌گستر سایپا است. این کارگاه آموزشی امروز و فردا عصر از ساعت 14‌ برگزار می شود و از اینرو علاقمندان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه قطعات خودرو می توانند در آن حضور پیدا کنند. از آنجا که گروه خودروسازی سایپا به دنبال ایده‌های جدید و خلاقانه است و قصد دارد از ایده‌های پیشنهادی برای توسعه محصول و قطعه استفاده کند،‌ کارگاه آموزشی یاد شده برگزار شده است.

    همچنین در نمایشگاه یاد شده کارشناسان و نمایندگان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران (روز سه شنبه 24 مردادماه از ساعت 10 تا 16 )در غرفه سازه گستر سایپا حضور خواهند یافت. این امر فرصت خوبی است تا فعالان صنعت خودرو بتوانند از ظرفیت و توانمندی‌های که این مجموعه دارد،‌بهره‌مند شوند. در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران شرکت‌های فناور،‌دانش بنیان و دانش محور حضور دارند.

    گفتنی است،‌ هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی لوازم، قطعات و مجموعه های خودرو  با حضور بیش از 580 شرکت داخلی و بیش از 469 شرکت کننده خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده است. در این نمایشگاه بیش از 15 شرکت دانش بنیان حضور دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط