فونیکسریمکسبهتام

واردات خودرو در دولت رییسی (۲۳۳)

ورود ۲۰ هزار خودروی وارداتی به گمرک

عصر خودرو- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مانند مجلس برای واردات خودرو مصمم است و کیفیت، قیمت و واردات خودرو سه محور کلیدی است که از سوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با جدیت دنبال می‌شود.

ورود ۲۰ هزار خودروی وارداتی به گمرک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، روح الله عباسپور درباره آخرین اقدامات صورت گرفته از سوی مجلس و دولت برای واردات خودرو، بیان کرد: مجلس در بودجه سال‌های 1401 و 1402 تصویب کرد تا واردات خودروهای خارجی با انتقال دانش فنی انجام شود. برای واردات خودروهای کارکرده نیز مصوب کرد تا خودروهایی که بین یک تا پنج سال عمر دارند، وارد کشور شوند.

    نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: دولت نیز آئین نامه واردات خودرو را تهیه کرد و بر اساس گزارش مسئولان وزارت صمت، اکنون بالغ بر 20 هزار خودروی وارداتی در گمرک کشور وجود دارد که باید شماره گذاری شوند.

    این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه دولت نیز همانند مجلس برای واردات خودرو مصمم و جدی است، گفت: در برخی موارد نواقصی برای واردات خودرو دیده می شود که ان‌شاءالله هرچه زودتر مرتفع شده و شاهد ورود خودروهای بیشتری به کشور خواهیم بود.

    عباسپور تصریح کرد: کمیسیون صنایع با جدیت موضوع واردات خودرو را دنبال خواهد کرد. قیمت، کیفیت و واردات خودرو سه اولویت اساسی کمیسیون صنایع و معادن مجلس است که در نشست مشترک اخیر کمیسیون با وزیر صمت نیز پیگیری های لازم پیرامون این سه محور صورت گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط