فونیکسریمکسبهتام

به عنوان نخستین شرکت خدمات پس از فروش خودرو؛

سایپایدک مجوز شرکت دانش بنیان نوآور دریافت کرد

عصر خودرو- شرکت سایپایدک پس از بررسی‌های عملکردی و ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، به عنوان نخستین شرکت ارائه خدمات پس از فروش خودرو، موفق به دریافت مجوز شرکت دانش بنیان نوآور شد.

سایپایدک مجوز شرکت دانش بنیان نوآور دریافت کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، سازمان خدمات پس از فروش سایپا در ارزیابی‌های متعدد بخش‌های خدمات پس از فروش، زیرساخت، تکنولوژی اطلاعات و بازرگانی، موفق به دریافت مجوز دانش بنیان شد.

    شرکت سایپایدک با تکیه بر توانمندی کارکنان و دانش موجود در شبکه خدمات پس از فروش، با ارائه الگوهای موفق در حوزه بازرگانی و فروش قطعات یدکی، توانست روش جدیدی در حوزه فروش برخط قطعات یدکی با برند و بسته‌بندی اصلی ابداع کرد.

    به موجب این تاییدیه، سایپایدک بر اساس ارزیابی انجام شده طبق آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان و قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات، به‌عنوان شرکت نوآور تایید شد.

    سایپایدک پیش از این بر اساس ارزیابی وزارت صمت ( شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران(ISQI) ) موفق به کسب رتبه یک در میان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش در حوزه محصولات پارس خودرو شده بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط