فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران:

مشکل مالکیت تمام بانوان تاکسیران رفع شد

عصر خودرو- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس گزارشاتی که به ما اعلام شد، مشکل مالکیت خودروی تمام بانوان تاکسیران برطرف شده است.

مشکل مالکیت تمام بانوان تاکسیران رفع شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سید جعفر تشکری هاشمی با اشاره به مشکلات مالکیت برخی بانوان تاکسیران و رفع آن، اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاعاتی که از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی دریافت کردیم، مشکلات تمام بانوان تاکسیران برای مالکیت خودروهای طرف قرارداد با شرکت‌ها، رفع شده است.

    رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: مشکلاتی که بانوان تاکسیران با آن روبه‌رو بودند، این بود که سند خودرو به نام آنها نبود که برای رفع آن، یا سند زده شد و یا خودروهای فرسوده آنها اسقاط شده و بانوان برای خرید خودروی جدید اقدام کردند.

    وی در ادامه یادآور شد: بعد از گزارشی که از سازمان تاکسیرانی مبنی بر رفع مشکلات بانوان تاکسیران دریافت کردیم، هنوز  هیچ شکایتی مبنی بر اینکه موردی از مشکلات حقوقی باقی مانده باشد، به ما اعلام نشده است.

    بنابر اعلام سایت شهر، تشکری هاشمی در خصوص استفاده از بانوان به عنوان رانندگان اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی، خاطرنشان کرد: اتوبوس‌ها عمدتاً در اختیار بخش خصوصی است و با توجه به اینکه بخش خصوصی رانندگان را جذب می‌کند، می‌تواند در مورد بکارگیری بانوان به عنوان راننده تصمیم بگیرد.

    رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: قانون هیچ‌گونه محدودیت و ممنوعیتی ندارد که بانوان، راننده خودروی سبک و سنگین باشند لذا این موضوع به انتخاب مالکان اتوبوس‌های بخش خصوصی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط