فونیکسریمکسبهتام

خط تولید خودروی لادای روسی در آمل

عصر خودرو- نماینده رسمی شورای تجاری اوراسیا در ایران از توافق اولیه مونتاژ خودروی لادا روسی با یکی از تولیدکنندگان قطعات تولید خودرو در آمل خبر داد.

خط تولید خودروی لادای روسی در آمل
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از صداوسیما، نماینده رسمی اتاق های منطقه ای بازرگانی روسیه در ایران در جریان بازدید از ظرفیت‌های تولیدی و کشاورزی شهرستان آمل از توافق اولیه مونتاژ خودروی لادا روسی با یکی از تولیدکنندگان قطعات تولید خودرو در شهرستان آمل خبر داد.

    عباس میرزا قاضی افزود: با توافق و اعلام آمادگی که از سوی تولیدکنندگان قطعات خودرو در شهرستان آمل شده، بزودی شرایط نهایی برای فرایند عملیاتی شدن خط مونتاژ خودروی لادا روسی در آمل فراهم خواهد شد.

    او گفت: در بازدید‌های میدانی که از قابلیت‌های بالای تولیدی، اقتصادی و کشاورزی شهرستان آمل انجام شد، تولیدات این شهرستان شرایط ممتازی برای حضور دربازار خارجی حاشیه دریای خزر به ویژه روسیه دارد.

     

    وی افزود: نکته مهم‌تر مزیت‌های بالای صنعتی وتولیدی بخش کشاورزی شهرستان آمل است که با پشتیبانی که فرماندار شهرستان و حمایتی که ازاین بخش‌ها خواهد کرد، بتوانیم هرچه سریعتر این ظرفیت‌ها را به مرحله صادرات وحضور در بازار‌های منطقه‌ای برسانیم.

    نماینده رسمی شورای تجاری اورآسیا در ایران با اشاره به اینکه وجود انبوه تولیدات بخش کشاورزی از جمله گل وگیاهان زینتی و آپارتمانی وشاخه بریده به عنوان ظرفیت مهم صادراتی شهرستان آمل محسوب می‌شود، تصریح کرد: بازار گل وحجم وسیع آن در بازار روسیه وکشور‌های حاشیه دریای خزر خالی مانده با توجه به شرایط خاص بین المللی حاکم برکشور روسیه وکشور‌های منطقه، می‌توان با افزایش حجم ظرفیت ها، بازار تقاضای این کشور‌ها را نیز به خوبی تامین وپوشش داد.

    میرزا قاضی، با تاکید بر اینکه بازگشایی دفتر تجاری اورآسیا در شهرستان آمل با توجه به همه ظرفیت‌هایی که مورد نیاز هست دراین شهرستان وجود دارد، می‌تواند زمینه ساز افزایش مبادلات تجاری واقتصادی میان شهرستان آمل با استان " سامارا " روسیه شود، ابراز امیدواری کرد حداقل تا قبل از پایان سال شمسی در ایران، دفترتجاری اورآسیا در شهرستان آمل حتما راه اندازی خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط