فونیکسریمکسبهتام

از سرگیری شماره گذاری خودروی باری نیسان

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شماره گذاری خودروی باری نیسان از سرگرفته شد و تاکنون ۳ هزار دستگاه از این نوع خودرو، تحویل مردم شده است.

از سرگیری شماره گذاری خودروی باری نیسان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از صداوسیما، محمدعلی تیموری گفت: حدود 21 هزار دستگاه از خودرو‌های باری نیسان که در واقع خودروی کار و برای تامین امرار معاش مشتریان است، بخاطر مباحث مربوط به استاندارد به مدت 3 ماه شماره گذاری نشدند، اما هم اکنون با دستور ویژه رئیس جمهور و رعایت الزامات سازمان ملی استاندارد فرایند شماره گذاری و تحویل به مردم آغاز شده است.

    وی با اشاره به عرضه خودرو‌های برقی ادامه داد: چند نوع خودروی برقی عرضه خواهیم کرد؛ یکی از آن‌ها تاکسی برقی است، باطری آن 600 هزار کیلومتر گارانتی دارد و با هر نوبت شارژ می‌تواند 405 کیلومتر پیمایش داشته باشد، چنانچه تخصیص ارز به موقع انجام گیرد در نیمه دوم سال شاهد ورود این خودرو‌ها به خیابان‌ها خواهیم بود.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درباره تحویل خودرو‌های واردتی نیز افزود: 1108 دستگاه خودروی چانگان و 380 دستگاه خودروی زوتی از گمرک ترخیص شده اند؛ قیمت نهایی آن‌ها مشخص شده است همچنین فرایند تحویل به مشتریان هم آغاز شده و با دریافت پلاک‌ها به طور مستمر تحویل به مشتریان را ادامه خواهیم داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط