فونیکسریمکسبهتام

برای نخستین بار به نمایش درآمد

خانواده جدید کامیونت های زامیاد

عصر خودرو-شرکت زامیاد که طی سال های اخیر تا حد زیادی از وانت نیسان آبی فاصله گرفته و به تنوع بخشی سبد محصولاتش روی آورده در اقدامی جدید و قابل توجه از سبد گسترده محصولاتش در کلاس کامیونت با نام تجاری باراد رونمایی کرد.

خانواده جدید کامیونت های زامیاد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این خودروساز در حرکتی تازه ضمن بازسازی هویت بصری و لوگوتایپ زامیاد، اقدام به نمایش بزرگ نام این خودرو در جلو کامیونت های باراد کرده تا به نوعی در مقابل رقبا خودی نشان دهد و توانمندی کامیونت های باراد را نشان دهد. زامیادی ها می گویند این کامیونت ها برند مادر چینی ندارند و تمامی بخش های آن متناسب با نیاز بازار ایران در کنار یکدیگر قرار گرفته است.

کامیونت های سری باراد زامیاد در سه تناژ 5.5، 6 و 9.5 تن با قابلیت عرضه به صورت مجهز به جای خواب در نسخه های 9.5 و 6 تن عرضه می شود. پیشرانه نسخه های 9.5 و 6 تن از سری کامینز با حداکثر توان 155 اسب بخار است که از طریق یک گیربکس 6 سرعته با برند Fast قدرترا منتقل می کند.

همچنین نسخه 5.5 تن این خودرو به پیشرانه 3لیتری دیزلی نیسان مجهز شده که حداکثر توانش 138 اسب بخار است و از همان گیربکس 6سرعته Fast مجهز شده است. هر سه تناژ کامیونت های باراد زامیاد به بالاترین سطح امکنات در مقایسه با رقبا مجهز شده‌اند که از آن جمله می توان به رادار خط خوان، کنترل الکترونیکی پایداری  و... اشاره کرد.

شرکت زامیاد همچنین نسخه دیزلی کارون نیز برای اولین بار به نمایش گذاشت.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط