فونیکسریمکسبهتام

راسا موتور خاورمیانه گزینه های وارداتی‌اش را به نمایش گذاشت

سوزوکی های هندی در راه ایران

عصر خودرو-شرکت راساموتور خاورمیانه با ۳ خودرو به نمایشگاه هفته دولت آمده بود. دو سدان کامپکت و ساب کامپکت از برند سوزوکی و یک سدان فول سایز از برند GAC محصولات موجود در غرفه این شرکت بودند.

سوزوکی های هندی در راه ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بسیاری از منتقدین واردات خودرو صفر و دست دوم معتقدند که اگر خودروها از برندهای غیر چینی باشند، قطعا کیفیت بهتر و مطلوب‌تری نسبت به خودروهای چینی خواهند داشت. در پاسخ به این درخواست دو خودرو سیاز(Ciaz) و دیزایر(Dzire) از برند سوزوکی قرار است به بازار ایران وارد شود. این دو خودرو تولید کشور هندوستان هستند و به عنوان دو خودرو اقتصادی و ارزان قیمت در بازار کشور مبدا به حساب می آیند.

سدان ساب-کامپکت دیزایر از یک موتور 1.2 لیتری تنفس طبیعی با توان خروجی 82 اسب بخار بهره می برد و به یک گیربکس 5 سرعته AMT مجهز شده و از نظر امکانات رفاهی نیز تقریبا در پایه ترین سطح ممکن قرار دارد.

از سوی دیگر خودرو سیاز که یک سایز از دیزایر بزرگتر است به یک موتور 1.5 لیتری 91 اسب بخاری مجهز شده و انتقال قدرت آن نیز توسط یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک انجام می شود. سیاز هم همانند دیزایر یک خودرو اقتصادی با امکانات رفاهی و ایمنی پایه به حساب می آید.

هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در مورد این خودروها از سوی شرکت اعلام نشده و منطقا هیچ اطلاعاتی هم در مورد زمان عرضه، قیمت و ... در دسترس نیست.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط