فونیکسریمکسبهتام

با کاهش رشد فروش خودروهای برقی

فورد تولید پیکاپ هیبریدی F-۱۵۰ را دو برابر می‌کند

عصر خودرو- فورد قصد دارد تولید نسخه هیبریدی وانت F-۱۵۰ خود را با توجه به فروش کمتر از حد انتظار خودروهای تمام الکتریکی این خودروساز، دو برابر کند.

فورد تولید پیکاپ هیبریدی F-۱۵۰ را دو برابر می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، فورد انتظار دارد فروش مدل هیبریدی V-6 را برای مدل سال 2024 به حدود 20 درصد در ایالات‌ متحده افزایش دهد. این خودروساز از ارائه ارقام تولید اجتناب کرد اما به نظر می‌رسد که معادل 10‌ها هزار خودروی هیبریدی اضافی است.

    برنامه‌های هیبریدی بر این اساس بود که جیم فارلی، مدیرعامل فورد در اواخر جولای اعلام کرد که خودروساز دیترویت تولید خودروهای هیبریدی بنزینی الکتریکی این شرکت را چهار برابر خواهد کرد، زیرا همچنان به افزایش تولید خودروهای برقی ادامه می‌دهد اما با سرعت کمتری نسبت به آنچه قبلا اعلام شده بود.

    اگر فروش انتظارات جدید فورد را برآورده کند، F-150 هیبریدی می‌تواند به یکی از سه مدل پرفروش بنزینی الکتریکی در ایالات‌متحده تبدیل شود و با شاسی بلند کامپکت RAV 4 تویوتا موتور رقابت کند.

    فروش خودروهای الکتریکی در ایالات‌ متحده در حال افزایش است اما کندتر از آنچه مدیران صنعت انتظار داشتند، زیرا بسیاری از مصرف‌کنندگان از قیمت بالای خودروهای الکتریکی و نگرانی در مورد مسافت رانندگی و شارژ اجتناب می‌کنند.

    طبق گزارش رویترز، خودروهای هیبریدی معمولا شامل موتورهای احتراق داخلی با باتری‌های کوچک هستند که می‌توانند عملکرد و مصرف سوخت را بهبود بخشند. آنها با خودروهای برقی پلاگین هیبریدی که باتری‌های بزرگ‌تری دارند و برای استفاده از مزایای الکتریکی‌سازی باید مانند خودروهای تمام الکتریکی به برق وصل شوند، متفاوت هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط