فونیکسریمکسبهتام

مکث موتور در آمار تجمیعی ۵ ماهه، بیش از ۲ برابر میانگین بازار رشد تولید داشته است

تولید پیکاپ کلوت با رشد ۱۱۸ درصدی از مرز ۱۵۰۰ دستگاه گذشت

عصر خودرو- درحالی که بر اساس آمار تجمیعی تولید ۵ ماهه نخست ۱۴۰۲ تولید پیکاپ در کشور به صورت میانگین ۵۲ درصد نسب به بازه زمانی مشابه سال ۱۴۰۱ رشد داشته، شرکت مکث موتور با رشد بیش از دو برابری، ۱۱۸ درصد از آمار تولید ۱۴۰۱ خود فاصله گرفته و در مرداد ماه امسال از مرز ۱۵۷۸ دستگاه عبور کرده است.

تولید پیکاپ کلوت با رشد ۱۱۸ درصدی از مرز ۱۵۰۰ دستگاه گذشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت مکث موتور به عنوان زیر مجموعه گروه ماموت خودرو در آمار تجمیعی تولید 5 ماهه سال 1402 موفق به ثبت رکورد تولید 1578 دستگاه از پیکاپ کلوت شده است.

      این تعداد 1526 کلوت اتوماتیک و 52 دستگاه کلوت دستی را شامل می شود. این در حالی است که آمار تجمیعی تولید 5 ماهه سال 1401 این شرکت 696 دستگاه بوده که این آمار نشان دهنده رشد 118 درصدی این شرکت در تولید پیکاپ است.

    بر اساس آنچه آمار تجمیعی تولید خودرو در 5 ماهه نخست سال 1402 اعلام می کند، تولید خودرو در بخش خصوصی حدود 78 درصد افزایش داشته است. آمار تولید 5 ماهه سال 1402 در بخش خصوصی در حالی از مرز 113هزار دستگاه عبور کرده که تعداد تولید در بازه زمانی سال گذشته 63 هزار دستگاه بوده است.

    در حال حاضر بخش خصوصی سهم بیش از 21 درصدی از کل سهم تولید خودرو در کشور را به خود اختصاص داده در حالی که این بخش در سال 98 تنها 5 درصد از سهم کل تولید را انجام می داد.

    علاوه بر اسن، تولید انواع وانت در کشور بر اساس آمار تجمیعی 5 ماهه 1402 بیش از 52 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم