فونیکسریمکسبهتام

نسل جدید نیسان مورانو رونمایی می شود+ عکس

عصر خودرو- مورانو یکی از برندهای مهم نیسان در بازار جهانی و همچنین از آشناترین آن ها برای مخاطب ایرانی محسوب می شود. مورانو از سال ۲۰۱۵ بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه فقط در بازار آمریکا فروش داشته است.

نسل جدید نیسان مورانو رونمایی می شود+ عکس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵:۰۰

    نیسان مورانو جدید با تغییر قیافه آریایی می آید! (+عکس)

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، در بازار ایران تریم هایی از نسل اول و دوم این خودرو حضور دارند.

    مورانو از سال 2002 روی خط تولید قرار دارد و تا کنون 3 نسل از آن ارائه شده است. نسل سوم مورانو از سال 2015 وارد میدان شده و طبیعتا زمان مناسبی برای معرفی یک نسل جدید از آن است.

    در همین رابطه، Kolesa که یکی از معتبرترین منابع منتشرکننده رندرهای خودرویی در جهان است اقدام به انتشار رندرهای جدیدی از مورانو نسل جدید کرده است.

     

    همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، قسمت دماغه به شدت تحت اثر طراحی شاسی بلند آریا نیسان قرار دارد. طراحی وی شکل در بافت جلوپنجره نیز کاملا مشخص است. حالت کوپه در ستون آخر، چراغ های اصلی یکپارچه عقب و استفاده از سپر با جزئیات اسپرت در قسمت عقب جلب نظر می کند.

    در رابطه با پیشرانه نمی توان پیش بینی دقیقی داشت اما قطعا چند تریم متنوع مدنظر نیسان قرار خواهد داشت. مورانو فعلی در جذاب ترین تریم خود میزبان تپنده 3.5 لیتری 6 سیلندر در هماهنگی با جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک است و سامانه تمام چرخ محرک نیز در وضعیت فعال قرار دارد.

    باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک تصاویر رسمی مورانو جدید منتشر شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم