فونیکسریمکسبهتام

جزئیات فعالیت خطوط «اتوبوس مدرسه» برای سال تحصیلی جدید

عصر خودرو- سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در مورد فعالیت خطوط اتوبوس سرویس مدرسه توضیحاتی ارائه کرد و گفت: جانمایی ۲۰ خط برای دانش آموزان در نظر گرفته شده‌ است.

جزئیات فعالیت خطوط «اتوبوس مدرسه» برای سال تحصیلی جدید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، احسان تقدسی در مورد راه اندازی خط «اتوبوس مدرسه» گفت: تجربه سنوات گذشته نشان داده است که دانش آموزان از داشتن مسیر اتوبوس سرویس مدرسه  رضایت دارند و بر همین اساس در سال تحصیلی جدید به مانند سنوات گذشته، در 20 خط اتوبوس‌هایی را مخصوص جابجایی دانش آموزان جانمایی کردیم که تحت  عنوان «اتوبوس مدرسه» فعال هستند.

    وی با تأکید بر اینکه اتوبوس سرویس مدرسه مخصوص دانش آموزان بوده و در خطوط فعلی اتوبوس فعال هستند و قرار نیست، ایستگاه مخصوص برای آنها تعبیه کرد، افزود: این اتوبوس ها با نصب برچسب از سایر اتوبوس ها منفک می شوند و  ساعت فعالیت آنها نیز متفاوت است، بگونه ای که اتوبوس ‏های مدرسه در ساعت شروع و پایان فعالیت مدارس به ایستگاه‏ های مشخص شده در نزدیکی مراکز آموزشی اعزام شده و نسبت به جابجایی دانش آموزان اقدام خواهند کرد.

    تقدسی با اشاره به خدمات اتوبوس‌های مدرسه به مدارس و مراکز آموزشی در مسیر خطوط مشخص شده، تاکید کرد: در زمان ارائه سرویس توسط "اتوبوس مدرسه"، صرفا دانش آموزان می توانند از این اتوبوس‌ها استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط