فونیکسریمکسبهتام

تهدیدی برای مدل‌های جدید خودرو

عصر خودرو- بر اساس یک گزارش صنعتی پیش‌بینی می‌شود فروش خودروهای جدید در ایالات‌متحده برای ششمین ماه متوالی در سپتامبر به دلیل تقاضای زیاد افزایش یابد، اگرچه اعتصاب اتحادیه کارگران خودروسازی (UAW) چشم‌انداز آینده را مخدوش کرده است.

تهدیدی برای مدل‌های جدید خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، طبق گزارش‌ها تخمین‌زده می‌شود که فروش خودروهای جدید ایالات‌متحده که شامل معاملات خرده‌فروشی و غیر خرده‌فروشی است به یک میلیون و 309 هزار و 900 دستگاه در سپتامبر برسد که 13.8 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

    بر اساس این گزارش، تأثیر اعتصاب بر فروش سپتامبر ناچیز بوده است. توماس کینگ، رئیس بخش داده و تجزیه وتحلیل در J.D. Power در بیانیه‌ای گفت: با توجه به مدت و دامنه توقف کار، ممکن است در ماه اکتبر و بعد از آن اختلالی در نتایج فروش ایجاد شود. اعتصاب کارگری که در 15 سپتامبر در ایالات‌متحده آغاز شد، عرضه مدل‌های جدیدتر را تهدید کرده است.

    موجودی‌های خرده‌فروشی می‌توانند در سپتامبر نسبت به سال قبل 36.5 درصد جهش داشته باشند اما همچنان بسیار پایین‌تر از سطح قبل از همه‌گیری هستند. پیش‌بینی می‌شود فروش جهانی برای سال 2023 به 87.9 میلیون دستگاه برسد در حالی که تخمین قبلی 86.8 میلیون دستگاه بود.

    طبق گزارش رویترز، بازار ایالات‌متحده در پایان سال 2023، که ممکن است تحت تاثیر اعتصاب UAW قرار گیرد و چین با جنگ قیمتی مصرف‌کنندگان بیشتری را به بازار خودروهای جدید جذب می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم