فونیکسریمکسبهتام

بدری: وزارت صمت برنامه ‌ریزی برای ارتقاء کیفیت خودروهای داخلی داشته باشد

عصر خودرو- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت کیفیت خودروهای داخلی اظهار کرد که باید وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه ‌ریزی برای کیفی‌سازی خودروهای داخلی داشته باشد چون این خودروها قابل مقایسه با استانداردهای دنیا نیستند.

بدری: وزارت صمت برنامه ‌ریزی برای ارتقاء کیفیت خودروهای داخلی داشته باشد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، صدیف بدری با اشاره به وضعیت خودروهای داخلی گفت: کمیت تولید خودروهای داخلی خوب است اما همچنان ایراداتی در بحث کیفیت تولید خودروهای داخلی وجود دارد و کیفیت خودروها پایین است.

    وی اضافه کرد: آن طور که باید و شاید از ظرفیت نخبگان داخلی به خصوص وزارت دفاع استفاده نشده است. وزارت دفاع پیشرفت‌های خوبی داشته و ما حرفی در دنیا برای گفتن داریم که نمونه آن در تولید موشک است از این ظرفیت‌ها می‌توان در صنعت خودرو استفاده کرد که این اتفاق رخ نمی‌دهد.

    این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تولید کنندگان داخلی بیشتر به سمت مونتاژ می‌روند، اظهار کرد: قطعات چینی وارد می‌شود و تولید کنندگان داخلی تنها این قطعات را مونتاژ کرده و همچنان از ورق‌های تولید خود استفاده می‌کنند که این ورق‌ها کیفیت پایینی داشته و استانداردهای بین‌المللی را هم ندارد.

    بدری با بیان این‌که خودروسازان در حوزه کیفی سازی خوب کار نمی‌کنند، اظهار کرد: باید وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه ‌ریزی برای ارتقاء کیفیت خودروهای داخلی داشته باشند چون این خودروها از نظر کیفی قابل مقایسه با استانداردهای دنیا نیستند مردم هم ناراضی بوده و انگار تمامی هزینه‌ها هدر می‌رود چون کیفیت خودروهای داخلی خوب نیست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط