فونیکسریمکسبهتام

سرمایه‌گذاری ۱۰۶ میلیون دلاری ب ام و در حوزه باتری

عصر خودرو- گروه ب ام و اعلام کرد از هم‌اکنون تا سال ۲۰۲۶ حدود ۱۰۶میلیون دلار (۱۰۰میلیون یورو) در یک مرکز جدید تست باتری خودروهای الکتریکی در آلمان به عنوان بخشی از روند افزایش حرکت الکترونیکی خود سرمایه‌گذاری می‌کند.

سرمایه‌گذاری ۱۰۶ میلیون دلاری ب ام و در حوزه باتری
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، در این سایت، گروه ب ام و قصد دارد باتری‌های ولتاژ بالا و سایر اجزای پیشرانه الکتریکی را برای مدل‌های آینده‌اش خیلی زود و قبل از شروع تولید آزمایش کند.

    از اواسط سال 2024، زمانی که انتظار می‌‌رود اولین محصولات تحویلی برای فعالیت‌های توسعه گروه ب ام و در زمینه باتری‌های ولتاژ بالا به‌طور منظم شروع به کار کنند، این سایت شروع به نصب باتری‌ها در مساحت 90هزار و 869 فوت‌مربع (8442 متر‌مربع) خواهد کرد.

    این سرمایه‌گذاری عمدتا روی فناوری تست پیچیده و ارتقای زیرساخت‌های موجود ساختمان مورد نیاز برای بهره‌برداری متمرکز خواهد بود. در اواسط سال 2024، با راه‌اندازی سالن 80 که در‌حال‌حاضر برای آزمایش باتری در حال بازسازی است، به‌اصطلاح «تستر‌باتری» وارد خدمت می‌شود.

    آزمایش‌کننده‌ها عملکرد الکتریکی سلول‌های باتری جداگانه را در هنگام شارژ و دشارژ تحت شرایط مختلف تعیین می‌کنند و امکان شبیه‌‌سازی موارد استفاده را فراهم خواهند کرد که بعدا برای مشتریان مرتبط خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط