فونیکسریمکسبهتام

رونمایی از دو خودروی جدید کیا

عصر خودرو- کیا چشم‌انداز و استراتژی جهانی خودروهای الکتریکی خود را در رویداد «روز خودروهای الکتریکی» در کره جنوبی که ۱۲ اکتبر (بیستم مهرماه) برگزار می‌شود، ارائه خواهد کرد. این رویداد که در یئوجو برگزار می‌شود، پیش‌نمایش خط تولید خودروهای برقی توسعه‌‌یافته کیا را نشان می‌دهد که شامل سه مدل جدید برقی کوچک تا متوسط است.

رونمایی از دو خودروی جدید کیا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیا یاقتصاد، به گفته این خودروساز، این رویداد با نمایش مدل‌ها، کانسپت‌ها و فناوری‌های جدید برقی این شرکت، همراه خواهد بود.

    به گفته مسوولان کیا، برگزاری این رویداد در 12 اکتبر آغازی خواهد بود که قرار است به یک سنت سالانه برای کره جنوبی و شرکت کیا تبدیل شود.

    مراسم افتتاحیه این رویداد که هفته آینده برگزار می‌شود، یک «نمایش جامع» از کل خط تولید خودروهای برقی این برند، از جمله کیا EV5، EV6 GT و EV9 خواهد بود.

    این شرکت همچنین از دو خودروی الکتریکی مفهومی جدید خود رونمایی خواهد کرد و مشخصات دقیق EV5 را که در نمایشگاه خودروی چنگدو در ماه اوت معرفی شد، هم معرفی می‌کند.

    تصویر تیزر منتشرشده از این رویداد توسط کیا شامل چند خودروی آشنا مانند EV6 GT EV5  و EV9  است. با‌این‌حال، شناسایی دو خودروی دیگر در تیزر منتشرشده توسط کیا برای رویداد  «روز خودروهای الکتریکی» چندان آسان نیست.

    کیا موتورز کره که بخشی از گروه هیوندای به شمار می‌آید، طرح الکتریکی کردن خودروهای خود را ادامه داده و از چهار سال پیش اجرای استراتژی «پلن S» را در دستور کار خود دارد.

    این شرکت با بازنگری در این استراتژی قصد دارد حجم سرمایه‌گذاری خود را به 23.2میلیارد دلار برساند و از این مقدار 46درصد را صرف پروژه‌های جدید کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم