فونیکسریمکسبهتام

۱۳ خودرو ترخیص شد

خودروهای وارداتی بازیکنان تیم ملی فوتبال به بندر بوشهر رسید

عصر خودرو- مدیرکل گمرک بوشهر با اشاره به صدور مجوز واردات خودرو خارجی ملی پوشان فوتبال ایران، گفت: در این راستا برای واردات ۳۲ خودرو خارجی مجوز صادر شده و تاکنون ۱۳ دستگاه خودرو آن از گمرک بوشهر ترخیص شده است.

خودروهای وارداتی بازیکنان تیم ملی فوتبال به بندر بوشهر رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، علی سلیمانی، با بیان اینکه 14 گمرک در استان فعال است، اظهار داشت: بیش از 85 درصد کالاهای صادراتی استان بوشهر از طریق گمرک منطقه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در عسلویه انجام می‌شود.

    وی با اشاره به صدور مجوز واردات خودرو از گمرک بندر دیر، افزود: اکنون 4 گمرک بوشهر، کنگان، گناوه و دیر دارای مجوز ترخیص خودرو خارجی هستند.

    مدیرکل گمرک بوشهر با اشاره به صدور مجوز واردات خودرو خارجی ملی پوشان فوتبال ایران گفت با توجه به مجوز یاد شده بازیکنان تیم ملی با پرداخت تمام عوارض و ‌حقوق گمرکی می‌توانند نسبت به واردات خودرو و ترخیص آن اقدام کنند.

    سلیمانی با بیان اینکه مجوز واردات خودرو و ترخیص آن از گمرک ویژه بازیکنان تیم ملی فوتبال صادر شده است افزود: 32 مجوز برای بازیکنان تیم ملی فوتبال برای واردات خودرو خارجی صادر شده که تاکنون 21 خودرو وارد گمرک بوشهر شده است.

    وی بیان کرد: 8 خودرو آن در مرحله تشریفات گمرکی قرار دارد و تاکنون 13 دستگاه خودرو آن از گمرک بوشهر ترخیص شده است.

    مدیرکل گمرک بوشهر از مجموع 32 مجوز واردات خودرو خارجی ویژه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران 11 خودرو آن وارد نشده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط