فونیکسریمکسبهتام

آخرین جزییات از بازگشایی سامانه یکپارچه برای عرضه خودروهای وارداتی

عصر خودرو- مدیر سامانه فروش یکپارچه خودرو گفت: به زودی سامانه یکپارچه فروش خودرو برای متقاضیان خرید خودروهای وارداتی باز خواهد شد.

آخرین جزییات از بازگشایی سامانه یکپارچه برای عرضه خودروهای وارداتی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، مهدی تقدسی با بیان اینکه هنوز سامانه فروش یکپارچه خودرو باز نشده است، اظهار داشت: بعد از بازگشایی سامانه خودروهای وارداتی که قابل عرضه باشند، امکان ثبت در سامانه را توسط متقاضیان خواهند داشت.

    وی افزود: اکنون فهرست انواع خودروهای وارداتی اعلام شده است.

    به گزارش ایرنا، از شب گذشته بازگشایی سامانه فروش یکپارچه برای خودروهای وارداتی در فضای مجازی منتشر شده بود که منجر به سردرگمی متقاضیان شده است.

    سایت سامانه عرضه خودروهای وارداتی برای آن دست از مشتریانی که در مرحله اول (در اسفند ماه سال گذشته) ثبت‌نام کرده و دارای اولویت هستند، برای انتخاب خودروی‌های وارداتی فعال و بازگشایی می‌شود. در این مرحله ثبت‌نام جدیدی صورت نخواهد گرفت.

    همچنین مهدی ضیغمی، مجری طرح واردات خودرو پیش از این با اشاره به ادامه روند واردات خودروها به کشور، از عرضه خودروهای وارداتی که قیمت آنها مشخص شده، طی هفته جاری و هفته آینده خبر داد و گفت: در فاز اول خودروی این 30 هزار نفر تحویل می‌شود.

    وی افزود: از میان 34 هزار نفری که در قرعه‌کشی شرکت داده شده بودند، حدوداً 30 هزار نفر در نوبت دریافت کردند و الباقی انصراف داده‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط