فونیکسریمکسبهتام

مدیر کل استاندارد خراسان رضوی:

۲هزار خودرو "هایما" در توقفگاه ایران خودرو خراسان مشکل استاندارد ندارد

عصر خودرو- مدیر کل استاندارد خراسان رضوی گفت: ۲ هزار خودرو هایمایی که به تازگی در پارکینگ بینالود شرکت ایران خودرو خراسان کشف شده است هیچ گونه مشکلی بابت تاییدیه های استاندارد ندارد.

۲هزار خودرو "هایما" در توقفگاه ایران خودرو خراسان مشکل استاندارد ندارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سید محمد سجادی عطار افزود: این خودروها برای دریافت تاییدیه استاندارد بابت صندلی نیاز به بررسی داشتند که نمونه برداری از این خودروها 20 روز قبل انجام شد.

    وی ادامه داد: با بررسی های سازمان ملی استاندارد صندلی این خودروها مورد تایید قرار گرفته و هفته گذشته نیز نامه تایید آن به ایران خودرو ارسال شده است.

    مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی نیز دیروز به ایرنا گفت: ایران خودرو خراسان باید در بازه زمانی یک هفته‌ای نسبت به تعیین تکلیف خودروهای موجود در توقفگاه این شرکت اقدام کند.

    سید مرتضی مدنی افزود: طبق ادعای مدیر عامل شرکت ایران خودرو تعداد چهار هزار دستگاه خودروی موجود در توقفگاه به فروش رفته اما معطل دریافت پلاک است که این ادعا مورد تایید نیست و باید طی یک هفته مستندات آن ارائه و این خودروها تعیین تکلیف شوند.

    وی ادامه داد: 2 هزار دستگاه خودرو "هایما اس7" نیز در توقفگاه شرکت ایران خودرو خراسان وجود دارد و ادعای مدیر عامل این شرکت که خودروهای انبار شده معطل دریافت مجوز از اداره استاندارد است، از سوی اداره تعزیرات حکومتی استان در دست پیگیری است.

    مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: این تعداد خودرو مشکوک به احتکار است و در صورت عدم ارائه مستندات قابل قبول، پرونده تخلف تشکیل می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط