فونیکسریمکسبهتام

آغاز به کار چهارمین هنرستان شرکت ایساکو در تعمیرگاه مرکزی شماره شش

عصر خودرو- چهارمین هنرستان ایساکو با هدف افزایش بهره‌وری و توانمندسازی دانش‌آموزان هنرستان‌های کار و دانش کشور در رشته خدمات پس از فروش خودروهای سبک در تعمیرگاه مرکزی شماره شش ایران خودرو راه اندازی شد.

آغاز به کار چهارمین هنرستان شرکت ایساکو در تعمیرگاه مرکزی شماره شش
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، این مجموعه با همکاری آموزش و پرورش منطقه دو تهران و هنرستان شهدا، از سال تحصیلی گذشته با پذیرش 18 دانش‌آموز در کلاس دهم متوسطه به صورت تخصصی آموزش رشته خدمات پس از فروش خودروهای سبک را در تعمیرگاه مرکزی شماره یک آغاز کرد.

     در سال تحصیلی جاری (1403-1402) نیز با همکاری آموزش و پرورش منطقه کهریزک و هنرستان شهید گلشنی، این رشته را در تعمیرگاه مرکزی شماره شش ایران‌خودرو واقع در باقرشهر با حضور مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش و قائم‌مقام مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت ایساکو با پذیرش 22 دانش‌آموز شروع کرد.

    این رشته به منظور تربیت نیروی انسانی حرفه‌ای در حوزه خدمات پس از فروش خودرو، آشنایی با دستگاه‌های عیب‌یاب، کار با ابزار مخصوص و یادگیری سایر مهارت‌های تخصصی و جذب در نمایندگی‌های مجاز گروه صنعتی ایران‌خودرو برنامه ریزی شده است.

    دانش‌آموزان این رشته در سال دهم آموزش‌های مربوط به متصدی پذیرش و ترخیص خودرو و متصدی انبارداری، در سال یازدهم «سرویس کار و امدادگر خودرو درجه دو» و در سال دوازهم «سرویس کار و امدادگر خودرو درجه یک» را پشت سر خواهند گذاشت.

    تعمیرگاه های مرکزی ایران خودرو با دارا بودن تجهیزات پیشرفته‌ تعمیرگاهی، فضای فیزیکی مناسب و ایستگاه های کامل کاری و استاندارد، بستر مناسبی را برای دانش‌آموزان فراهم کرده تا بتوانند آموخته‌های نظری خود را به تجربیات کاملا عملی تبدیل کنند و با کسب تجربه در فضای کار واقعی پس از پایان تحصیلات به راحتی وارد بازار کار شده و یا با دانشی به روز به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر بپردازند.

    گفتنی است، آموزش در این رشته تنها محدود به استان تهران نبوده و به منظور توسعه رشته یاد شده در کشور و فرهنگ‌سازی آموزش‌های هم‌زمان نظری و کارگاهی برای دانش‌آموزان، طی همکاری ایساکو با وزارت آموزش و پرورش، دو نمایندگی ایران‌خودرو در استان‌های اردبیل و گیلان با در اختیار قرار دادن فضای تعمیرگاهی خود پذیرای دانش‌آموزان علاقه مند به این حوزه هستند و فارغ‌التحصیلان، آمادگی کار در مشاغل پذیرش گر، امدادگر، انباردار و سرویس‌کار را خواهند داشت.

    لازم به ذکر است، علاوه بر موارد یاد شده، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در راستای اجرای مسوولیت‌های اجتماعی خود، برای جوانان تحت حمایت سازمان بهزیستی دوره‌های آموزشی شامل مبانی برق، قوای محرکه و انتقال قدرت، انژکتور، تعلیق و سیستم کولر را نیز با بهره‌مندی از ظرفیت هنرستان کار و دانش شرکت ایساکو در تعمیرگاه مرکزی شماره یک ایران‌خودرو، در ایام سه ماهه تعطیلات تابستانی اجرایی کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط