فونیکسریمکسبهتام

سه اولویت انتخاب برای متقاضیان احراز هویت شده خودرو وارداتی

فروش خودرو وارداتی به سبک کنکور سراسری!

عصر خودرو- سامانه فروش خودروهای وارداتی از امروز ۲۳ مهر تا پایان روز ۲۵ مهر ماه امکان انتخاب خودروهای وارداتی را با سه اولویت به متقاضیان داده است. این کار بدان معنی است که برای ورود به دانشگاه دوبار کنکور بدهید!

فروش خودرو وارداتی به سبک کنکور سراسری!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، متقاضیان خرید خودروهای وارداتی در اسفند سال 1401 با سپرده کردن 500 میلیون تومان در مرحله اول این کنکور شرکت کردند و به ترتیب از یک تا 30 هزار، اولویت انتخاب خودرو وارداتی را دریافت کردند. اکنون سامانه یکپارچه خرید خوردوهای وارداتی با اعلام قیمت حدودی علی الحساب برای بعضی از خودروها (6 خودرو از 9 مدل اعلام شده در سامانه) به آن دسته از افراد که اولویت انتخاب دریافت کرده بودند اجازه داده تا 3 خودرو به ترتیب اولویت برای خرید در سامانه انتخاب کنند.

    بعد از پایان این سه روز کاری دوباره اولویت ها بررسی می شود و و یک خودرو برای هر شخص متقاضی انتخاب و به شرکت وادکننده مربوطه ارجاع داده می شود. در این میان قاعدتا کسانی که رتبه اولویتشان بالاتر است می توانند خودروهای بهتری را از سامانه خریداری کنند که این کار دقیقا حسی مشابه انتخاب رشته در کنکور سراسری را برای خریداران خودرو تداعی می کند.

    لازم به ذکر است قیمت نهایی خودروها هنوز مشخص نشده و مبالغ اعلامی در سامانه صرفا به عنوان مبلغ علی الحساب و توسط خود شرکت واردکننده از متقاضی دریافت خواهد شد.

    با توجه به اینکه بخش کوچکی از متقاضیان هم اکنون خودرو وارداتی دریافت کرده اند، تعداد متقاضیانی که باید ظرف این مدت برای انتخاب خودرو اقدام کنند زیاد است.
    سامانه saleauto.ir از ابتدای امروز(23 مهر ماه) تا ساعت 23.59 دقیقه روز 25 مهر ماه برای انتخاب اولویت خودرو آماده پذیرش متقاضیان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط