فونیکسریمکسبهتام

بهمن دیزل اولین خودروساز با ۳ سال گارانتی

عصر خودرو- بهمن دیزل به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز بخش تجاری، گارانتی محصولات را از ۲ به ۳ سال افزایش داد.

بهمن دیزل اولین خودروساز با ۳ سال گارانتی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، طبق قانون، شرکت های خودروساز باید خدمات گارانتی خودرو را تا 2 سال (200 هزار کیلومتر) اختصاص دهند؛ اکنون شرکت بهمن دیزل مدت گارانتی محصولات تجاری اعم از فورس و امپاور را به 3 سال (250 هزار کیلومتر) افزایش داده است.

    گفتنی است؛ گارانتی تضمین شرکت سازنده برای رفع ایرادات فنی ناشی از اشکالات تولیدی یا مواد اولیه قطعات و مجموعه ها برای مدت معین و کارکرد محدود به صورت رایگان می باشد.

    گارانتی خودرو شرایطی دارد که مشتریان باید به آن توجه داشته باشند.

    نگه داشتن دفترچه گارانتی توسط نمایندگی تخلف محسوب می گردد و فقط دفترچه تا زمانیکه خودرو در نمایندگی جهت تعمیرات متوقف است میتواند در اختیار نمایندگی قرار گیرد.

    جهت پایین آوردن هزینه های تعمیرات و جلوگیری از سودجویی تعمیرگاه های غیر مجاز خواهشمند است بعد از پایان دوره گارانتی (250.000 ) کیلومتر نیز به نمایندگی های خدمات پس از فروش این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایید.

    انجام سرویس ها فقط در محل نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش یا تعمیرگاه مرکزی شرکت بهمن دیزل قابل پذیرش میباشد.

    در صورتیکه قطعات اصلی خودرو که توسط کارخانه روی آن نصب یا مونتاژ گردیده اند با قطعات غیر استاندارد تعویض شوند باعث خارج شدن خودرو و یا قسمت های مرتبط از گارانتی خواهد شد.

    عدم مراجعه در زمان و کیلومتر مذکور در خارج از محل نمایندگیهای مجاز خدمات خدمات پس از فروش شرکت موجب ابطال گارانتی خودرو میگردد.

    این دفترچه به منزله شناسنامه خودرو بوده و راننده موظف است هنگام مراجعه به نمایندگی این دفترچه را به همراه داشته باشد و دفتر چه المثنی صادر نخواهد شد .

    موارد مصرفی شامل روغنها،سوخت،مایع خنک کننده،مایع شیشه شور،فیلتر،لامپ و فیوزها مشمول گارانتی نمی باشد، هم چنین قطعات استهلاکی مانند لنت ترمز،صفحه کلاچ،تیغه برف پاکن،تسمه ، رینگ چرخ در صورت داشتن ایراد تولید مشمول گارانتی می باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط