فونیکسریمکسبهتام

چرا تعیین تکلیف خودروهای رسوبی تا امسال به تعویق افتاد؟

عصر خودرو- به گفته معاون سازمان اموال تملیکی تا پیش از سال جاری امکان تعیین تکلیف خودروهای رسوبی وجود نداشته و در سال جاری این امکان براساس قانون بودجه فراهم شده است.

چرا تعیین تکلیف خودروهای رسوبی تا امسال به تعویق افتاد؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سعید غلامی معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در پاسخ به سوالی در خصوص تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در اختیار سازمان اموال تملیکی در سال جاری گفت: با توجه به تلاش های سازمان اموال تملیکی و دولت جهت تعیین تکلیف هر چه سریعتر کالاهای رسوبی در انبارهای این سازمان، در نهایت این تلاش ها و پیگیری ها منجر به تصویب قانون بودجه سال 1402 شد.

    وی افزود: براین اساس منع فروش وسایل نقلیه در اختیار سازمان برداشته شد که در این خصوص سازمان اموال تملیکی با همکاری و تعامل تمامی دستگاه های مربوط نظیر قوه قضائیه، گمرک، سازمان ملی استاندارد، حفاظت محیط زیست، راهور فراجا، سازمان امور مالیاتی و.... اقدام لازم جهت برگزاری مزایده‌های سراسری و فوق‌العاده را در دستور کار قرارداد.

    غلامی تاکید کرد: با توجه به سفر اخیر معاون اول محترم رئیس جمهور این موضوع سرعت بیشتری گرفت و مزایده فوق العاده 581 مربوط به انواع وسایل نقلیه برگزار شد. این روند با توجه به محدودیت زمانی قانون بودجه سال 1402 کل کشور تا پایان سال ادامه خواهد داشت و این سازمان با توان حداکثری در تعیین تکلیف هر چه سریعتر کالاهای در اختیار اهتمام خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط