فونیکسریمکسبهتام

خطر بیخ گوش مشاغل جهان

ادامه اعتصاب کارگران خودروسازی آمریکا

عصر خودرو- پیامدهای اقتصادی اعتصاب کارگران خودروسازان ایالات‌متحده آسیب‌های خود را به مشاغل جهانی نشان می‌دهد.

ادامه اعتصاب کارگران خودروسازی آمریکا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، کسب‌وکارهای مختلف از جمله خطوط هوایی تا قطعه‌سازان خودرو گرمای ناشی از اعتصاب یک‌ماهه کارگران خودروسازی را احساس می‌کنند و تحلیلگران هشدار می‌دهند که اگر این اعتصاب به زودی پایان نگیرد، آسیب مالی ممکن است افزایش یابد.

    با ورود اعتصاب کارگران خودرو (UAW) به سی و هشتمین روز و مجموع هزینه‌های اقتصادی به بیش از 7 میلیارد دلار آمریکا، شرکت‌ها در حال محاسبه هزینه‌های از دست رفته درآمد در میان اقتصاد نامطمئن و تورم مداوم هستند.

    اریک گوردون، استاد دانشگاه میشیگان گفت: خسارات ناشی از اعتصاب‌ها پس از بازگشت اعضای UAW به کار، مدت زیادی ادامه خواهد داشت. او افزود که کارگران همچنین مراقب هزینه کردن خواهند بود زیرا دستمزد اعتصاب کمتر از حقوق عادی است.

    تحلیلگران اظهار کردند که شرکت‌های حمل و نقل و تامین کنندگانی که قطعات جنرال موتورز، فورد موتور و استلانتیس را تولید می‌کنند، از جمله افرادی هستند که بیشتر در معرض اعتصاب هستند که بیش از 34 هزار کارگر از مشاغل روزانه خود کنار گذاشته شده‌اند.

    مدیر عامل شرکت سوئدی آتولیو، بزرگترین تولید کننده کیسه هوا و کمربند ایمنی خودرو در جهان، به رویترز گفت که تاثیر بسیار محدودی از این اعتصاب دیده است اما هرچه بیشتر ادامه یابد ممکن است به یک خطر تبدیل شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم