فونیکسریمکسبهتام

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان (۲)

حضور ۲۱ شرکت خودرویی در بزرگ‌ترین فضای نمایشگاهی کشور

عصر خودرو-در نشست خبری برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو اصفهان احمدرضا طحانیان مدیر مرکز نمایشگاهی اصفهان و علیرضا عاجزی مدیر برگزاری توضیحاتی را در خصوص روند برگزاری نمایشگاه ارائه کردند. نمایشگاه خودرو اصفهان از ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه از ساعت ۱۱ الی ۱۸ میزبان بازدیدکنندگان در مرکز جدید بین‌المللی برگزاری نمایشگاه‌های اصفهان خواهد بود.

حضور ۲۱ شرکت خودرویی در بزرگ‌ترین فضای نمایشگاهی کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، احمدرضا طحانیان مدیرعامل مرکز نمایشگاهی اصفهان در توضیح اینکه سایت نمایشگاهی جدید با سرعت زیادی درحال‌توسعه است گفت: در نمایشگاه اصفهان سالانه بیش از 40 نمایشگاه برگزار می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن تا نمایشگاه خودرو است.

وی افزود: با توجه به اینکه استان اصفهان یک استان صنعتی است به همین دلیل باید مرکز نمایشگاهی آن‌هم فضای مناسبی برای ارائه و نمایش فراهم کند.

وی افزود: سایت جدید نمایشگاهی اصفهان با سه سالن به‌هم‌پیوسته حدود 17 هزار متر فضای مسقف دارد که حدود 11 هزار متر آن فضای مفید نمایشگاهی به‌حساب می‌آید. بااینکه این فضا نسبت به بقیه مراکز نمایشگاهی کشور بزرگ‌تر است اما این سایت همچنان برنامه‌های توسعه‌ای خود را ادامه می‌دهد. اکنون یک سالن جدید در حال احداث است و توسعه زیرساخت‌ها برای استفاده حداکثری از فضای بازهم ادامه دارد.

طحانیان اضافه کرد: سال گذشته حدود 17 هزار بازدیدکننده در نمایشگاه حاضر شدند که امسال با توجه به اطلاع‌رسانی‌های خوبی که تاکنون انجام‌شده و همچنین تغییر ساعت برگزاری برای جلوگیری از مشکلات ترافیکی احتمال می‌رود بازدیدکنندگان امسال به بیش از 25 هزار نفر در طول سه روز برسد.

علیرضا عاجری مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق به‌عنوان مدیر برگزاری نمایشگاه در ابتدا بابیان این موضوع که سایت جدید برگزاری نمایشگاه اصفهان با اختلاف از بقیه سایت‌های نمایشگاهی کشور بزرگ‌تر است گفت: بیش از 11 هزار متر فضای مفید مسقف نمایشگاهی و حدود 40 هزار متر فضای باز در اختیار شرکت‌های خودرویی قرار دارد.

وی افزود: 21 شرکت خودروسازی در این نمایشگاه حضور دارند و چند خودرو جدید نیز رونمایی خواهد شد.

گروه ایران‌خودرو با سه زیرمجموعه، گروه بهمن با 5 زیرمجموعه، گروه آرین در دو بخش تجاری و سواری، گروه کرمان با تمامی شرکت‌های زیرمجموعه و زنجیره تأمین قطعات، مدیران خودرو، سانیار موتور پارسیان، گروه ماموت با سه زیرمجموعه، شرکت ایران‌خودرو دیزل، شرکت شایان دیزل و شرکت کامل دیزل به همراه دو شرکت موتورسیکلت‌ساز در این نمایشگاه حضور دارند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودروامروز ۶۷۴
      • خودرو امروز ۶۷۳
      • خودرو امروز ۶۷۲
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار