فونیکسریمکسبهتام

جدیدترین خودرو اتوماتیک سایپا در بازار قیمت خودرو

شاهین اتوماتیک هم قیمت ایکس۲۲ پرو

عصر خودرو- شورای رقابت قیمت خودرو شاهین اتوماتیک سایپا را ۵۴۵ میلیون و ۹۹۲ هزار تومان تعیین کرد که با احتساب هزینه های جاری و مازاد حدود ۶۴۱ میلیون تومان به دست مشتریان می رسد. اکنون که تحویل های این خودرو آغاز شده، بازار برای این محصول جدید قیمتی در حدود ۷۶۰ تا ۷۸۰ میلیون تومان را تعیین کرده که چیزی در حدود قیمت ام وی ام ایکس۲۲ پرو دستی است.

شاهین اتوماتیک هم قیمت ایکس۲۲ پرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، خودرو شاین اتوماتیک جدیدترین محصول اتوماتیک گروه خودروسازی سایپا است که در دوره دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه برای خرید به مشتریان ارائه شد. اکنون که اولین سری این تعهدات توسط خودروسازی سایپا به مشتریان تحویل داده شده شاهد اختلاف قیمت حدود 100 میلیون تومانی آن در بازار هستیم.

    شاهین اتوماتیک از یک موتور 1.5 لیتری توربو 8 سوپاپ بهره می برد که توان تولید 108 اسب بخار قدرت و 187 نیوتن متر گشتاور را دارد و این بازده را از طریق یک گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ های محور جلو انتقال می دهد.

    شاهین اتوماتیک علاوه بر امکانات پایه شاهین دستی به آپشن هایی همچون سانروف برقی؛ ترمزهای دیسکی؛ سیستم‌های ABS، EBD، BAS، TCS، ESC و HSA؛ کنترل سیستم صوتی از روی فرمان؛ سیستم کنترل پایداری الکتریکی؛ سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی؛ تنظیم حالت رانندگی عادی و اسپرت و برفی، آنتن کوسه‌ای؛ دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو؛ سیستم مولتی مدیا با نمایشگر 10 اینچی شامل GPS و ورودی USB نیز مجهز شده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم