فونیکسریمکسبهتام

خصوصی سازی صنعت خودرو در دولت رییسی (۱۷۷)

جوابیه سایپا به خبر عصرخودرو در زمینه نامه نماینده مجلس برای توقف مزایده بن‌رو

عصر خودرو- جوابیه گروه خودروسازی سایپا به عصر خودرو در واکنش به مطلبی با عنوان " در صورت صلاحدید فرایند مزایده بن رو را متوقف کنید ممکن است کروز آن را بخرد " منتشر شد.

جوابیه سایپا به خبر عصرخودرو در زمینه نامه نماینده مجلس برای توقف مزایده بن‌رو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، گروه خودروسازی سایپا در واکنش به مطلبی با عنوان " در صورت صلاحدید فرایند مزایده بن رو را متوقف کنید ممکن است کروز آن را بخرد " (منتشر شده در روز چهارشنبه سوم آبان 1402 )که در آن به نامه علی اکبر کریمی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و رییس هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی با موضوع "توقف ادامه فرایند مزایده بن رو در صورت صلاحدید" اشاره شده ( http://asrekhodro.com/News/245296) ، جوابیه ای برای پایگاه خبری «عصرخودرو» ارسال کرده است که براساس قانون مطبوعات،  بدون دخل و تصرف در ادامه منتشر می شود.

    "مدیرمسئول محترم پایگاه اطلاع‌رسانی عصر خودرو

    با سلام و احترام؛
    پیرو درج مطلبی با عنوان "در صورت صلاحدید فرایند مزایده بن رو را متوقف کنید ممکن است کروز آن را بخرد" که در روز چهارشنبه 03/08/1402 در خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی عصر خودرو قرار گرفته است، توضیح گروه خودروسازی سایپا به حضور ارسال می‌شود. خواهشمند است بر اساس قانون مطبوعات، نسبت به درج جوابیه اقدام مقتضی صورت پذیرد.

    گروه خودروسازی سایپا در فرآیند واگذاری شرکت خودروسازی بنیان توسعه صنعت پارس(سهامی خاص)، ‌به صورت شفاف و روشن عمل کرده و توضیحات لازم را به وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت و همچنین نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که در این خصوص سوال و ابهام داشتند، ‌ارسال کرده است.

    در پاسخ به نامه آقای علی اکبر کریمی، ‌رییس هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی به وزیر محترم صمت،‌ نیز تاکید شد که تعیین قیمت پایه مزایده سهام شرکت خودروسازی بنیان توسعه صنعت پارس با در نظر گرفتن گزارش ارزش گذاری شهریورماه 1402 مرکز وکلا، ‌کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و تعدیل افزایشی آن با نظر هیات مدیره گروه سایپا است.

    همچنین به منظور ایجاد فضای رقابت، علاوه بر آگهی اصلی، ‌دو بار آگهی مزایده، تمدید شده و در بند 8 آگهی یکی از شرایط مزایده تایید صلاحیت عمومی و اهلیت صلاحیت خریداران بر اساس ضوابط،‌ مقررات و سیاست های وزارت صمت است.

    گروه خودروسازی سایپا برای جلوگیری از هر گونه ابهام و همچنین واگذاری تخصصی، ‌در این خصوص به صورت متناوب اطلاع‌رسانی و روشنگری خواهد کرد و به طور قطع شرکت بن رو به مجموعه‌ای واگذار خواهد شد که اهلیت و صلاحیت کامل آن را داشته باشد.

    "اداره اطلاع‌رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا "

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط