فونیکسریمکسبهتام

سهام شرکت خودروسازی ولوو کارز سقوط کرد

عصر خودرو- سهام شرکت خودروسازی ولوو کارز تا حدودی سقوط کرد زیرا وعده مدیر اجرایی آن برای بهبود حاشیه سود خودروهای برقی باتری کاملاً در تضاد با هشدارهای همتایان قرار داشت.

سهام شرکت خودروسازی ولوو کارز سقوط کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، همانطور که این شرکت درآمدهای سه ماهه سوم را گزارش کرد، جیم روآن، مدیر اجرایی به رویترز گفت که تقاضای مناسبی برای خودروهایش می‌بیند و خوشبین است که حاشیه سود در سه ماهه چهارم افزایش بیشتری پیدا کند.

    او گفت: انتظار دارم با ورود به سه ماهه چهارم شاهد افزایش حاشیه‌های سود خودرو برقی باتری‌دار باشیم و این به این دلیل است که قیمت موادخام در حال کاهش است. سایر شرکت‌ها مانند جنرال موتورز، فورد، تسلا و فولکس واگن نیز هشدار داده بودند که تقاضا برای خودروهای برقی آن‌طور که انتظار می‌رفت توسعه نمی‌یابد.

    روآن گفت که انتظار دارد روند کاهش قیمت مواد خام ادامه یابد و به شرکت کمک کند حاشیه سود را برای سه ماهه چهارم افزایش دهد.

    فیلیپ هوچویس، تحلیلگر Jefferies گفت که بازار عمومی خودروهای الکتریکی را ضعیف می‌بیند. هوچویس افزود: اگر آن‌ها بخواهند در زمانی که بازار نگران کاهش تقاضای خودروهای برقی است، بیشتر به سمت خودروهای برقی فشار بیاورند، این موضوع، رشد ولوو را زیر سوال می‌برد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم